منهای فوتبال

عکس| توهین دختر بی حجاب به ماموران پلیس؛ عاقبت مماشات با اباحه گران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از توهین دختر بی حجاب به ماموران پلیس؛ عاقبت مماشات با اباحه گران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

کاربری در واکنش به این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، نوشت: «این هم نتیجه مماشات و بازدارنده نبود جرائم بی حجابی و بی بند و باری در فضای جامعه؛ طرف بی قانونی کرده بهش تذکر هم میدن علنا توهین می کنه».

عکس توهین دختر بی حجاب به ماموران پلیس؛ عاقبت مماشات با اباحه گران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| توهین دختر بی حجاب به ماموران پلیس؛ عاقبت مماشات با اباحه گران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس عاقبت مماشات با مروجان بی بند و باری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. وقتی تا این حد از خریت تو رد شده دیگه قابل برگشت نیست ای امیر الغ بیک فیلم فیلیپین از کجای تو بیرون زد؟
    فکر کنم زرهای سخنگوی فارسی زبان صهیونیست ها در تو اثر کرده؟ تا وقتی الاغ های باهوشی مثل تو وجود دارند اسرائیل زیاد نگران ماست مالی کردن نیست!
    ادامه بده بمال بمال زیاد بمال خودتم ماجرا رو بخوابون👍😂 بنزین یادت نره اسرائیل اول از تهران شروع می‌کنه چون ایران اول گمبز آهنین تل آویو را باز کرد

  2. چه افتضاح، در فیسبوک نوشتن کمپین جمع آوری اسپرم برای همسر امید دانا، تو چطور مردی هستی که چنین حرف هایی به زنت می زنند از خجالت آب نمیشی؟ به خدا من شوهرم نمیدونه در این سایت نظر می دهم اگر بدونه موبایل من رو ازم میگیره دلت خوش هست که مردی؟بیچاره.

      1. شوهر من دو تا نقطه ضعف داره ترس و حسادت به رقبای مرد حسادت از ترس بیشتره، وقتی با کسی ازدواج میکنی باید نقاط ضعفش رو بشناسی به دردت میخوره.

        1. همون کاری که بابای امیر کرده و امیر و محمد و بابک و علی و حسن و نقی و تقی بوجود اومدن خخخخ
          امیر هر وقت خواستی جمع آوری کنی حتما و حتما رو من حساب کن نود درصد اسپ..و ژنتیک تو را تامین میکنم خخخخخخخخ ژن مرغوب

  3. همه باید امنیت داشته باشند اگر من و خانواده ام در امان نباشیم شما و خانواده شما هم نباید امنیت داشته باشید این را جدی بگیرید تا در امان بمانید

  4. هیچ گاه گشت ارشاد نباید برگرده حالا چه از لحاظ دینی یا غیر دینی چون بازگشت گشت ارشاد به معنی خود براندازی هستش. طبق گفته اژه ای و قالیباف اگر گشت ارشاد برگردد فضای جامعه ملتهب خواهد شد و امکان دارد دوباره واقعه مهسا امینی دیگری اتفاق بیفتد! چیزی که مشخصه اینه که الان دهه ۶۰ نیست که هزار جور محدویت اجتماعی تو جامعه باشه و کسی اجازه اعتراض نداشته باشد!
    خطاب به مذهبی های تندرو: بازگشت گشت ارشاد به معنی خود براندازی و منفور شدن قشر شما در جامعه است.

    1. باشه بهش میگم

      سکه پنج تومن ارزان شد بازم بگو اسرائیل بد
      همیشه یه چیزی بگو که بعداً برای صاف کردنش خجالت نکشی! وگرنه باید تا چند روز ماله بکشی
      یک نفر دیروز تو محل بهم گفت اسرائیل ادعا می‌کنه نصف موشکها را زده و به من گفت اگه قبول نداری برو فیلمش رو ببین که چگونه قُمبِز آهنین موشکها رو در هوا ترکوند و پخش شد بهش گفتم پخش شدن آتش در هوا مربوط به سامانه فریب دشمن توسط کلاهک موشک است به نام (فلر)
      همان موقع در گوگل جستجو کرد و متوجه شد و گفت نتانی یابو به همه دروغ میگوید گفتم بعله داداش اینها همیشه کتک خوردن خودشان را سانسور میکنند و ابله هایی در داخل باور میکنند و تا وقتی این ابله ها باشند اسرائیل برای سانسور زحمت زیادی نمی‌کشد چون این افراد برای ماله کشیدن بسیار پر تلاش و رایگان هستند که من به آنها میگویم خ ما.ل غربگدای عررررررررررررررریایی☹️

      1. آخه کجا پنج تونن ارزون شد انگار تو طویله ی شما اینجور در ضمن وای به سران مملکتی که میخوابی میبینی طلاش یه شب پنج تومن ارزون و گرون میشه

      2. مصطفی عرزشی کل دنیا دید فیلمای مربوط به موشک هاتون از جنگ روسیه و اوکراین آتش سوزی تو فیلیپین و … بود😂😂
        ۹۹ درصد موشک ها قبل رسیدن ترکیدن😂😂

    2. کاربر امیر شیشه کم بزن انقدر چرت و پرت تحویل ندی.
      امثال شما مشخصه آخورتون از کجاس.
      اینو هر نیمه مغزی هم تایید می‌کنه که قانون شکنی باعث ناامنی و هرج و مرج میشه.

      پ.ن: از شما و امثال شما فاکتور بگیریم قشر مذهبی و غیر مذهبی و نیمه مذهبی و همه و همه هموطنیم و آدم از هموطنش متنفر نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *