فوتبال ایران

محرومیت حسین حسینی قطعی شد؛ دروازه بان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش دیلی فوتبال؛ حسین حسینی بعد از اتفاق حاشیه ای که در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال رخ داد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد.

اکنون که او شب گذشته و بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل شمس آذر قزوین علیه رای انضباطی مصاحبه کرد و در عرف انضباطی فوتبال وقتی بازیکنی اولین خلاف انضباطی را بعد از محرومیت تعلیقی انجام بدهد به صورت خودکار محرومیتش اجرایی می شود بنابراین حسین حسینی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می شود زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. یه بغل سیصد میلیون،،، جدا از بحث اخلاقیش و …. برا یه بغل سبصد میلیون خیلی گرون حساب کردن،،، هستن کسانی که با مبلغ کمتر از این میان شب هم میمونن….

  2. از فردا هر آقایی، خانمی را در ملاء عام بغل کرد آقایان صادر کننده احکام نباید کاری به آنها باشند مثل حسینی استقلال… همه ما سید حسین حسینی هستیم و با همه ما مهربان باشید مثل مجازات نکردن سید حسین حسینی… اون سیصد میلیون جریمه هم از پول میلیاردی بیت المال که بهش دادن میده.. ـ فدای سر اون خانم در آغوش حلال حسینی استقلال!!!!!!!!!

  3. اگر حسینی چون دروازه بان استقلال و ملی پوش میتونه دختر مردم را بغل کنه و مجازات اساسی هم نشه، پس بگذارید مردها، خانومها را توی خیابون جلوی چشم دیگران انگشت کنند و بمالونند و ک** تووی ک** شون کنن هیچی هم باهاشون برخورد نشه یعنی خون حسینی آبیه و خون ما قرمزه؟!!! ای کاش من حسینی دروازه بان بودم…..

  4. وقتی به گداهای مثل اینا که از نظر فکری اندازه مانکی هم شعور ندارن پول بیت المال دادید ، حالا برای خودتون هم قیافه هرزه ها رو میگیرن

  5. غیر از مجرومیت یک جلسه ای!!! حسینی استقلال و سیصد میلیون جریمه نقدی میگم کار حرام بغل کردن نامحرم در ملاء عام مجازات شرعی و قانونی ندارد؟!!!!!!!!!!!

    1. نه نداره، فقط یه احمق با دو تا جووون که با دخترای ولگرد داشتن خوش و بِش میکردن ، خودشو وسط انداخت ، که هم خودش کشته بشه هم جوونا ..‌ ولنگارای ولگرد هم به ریش شون بخندن ، اینا که دیگه پول بیت المال رو میخورن، خوبه که نظام اسلام دست شون بیفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *