منهای فوتبال

عکس| توهین پرویز پرستویی به مهران رجبی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از توهین پرویز پرستویی به مهران رجبی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، پرویز پرستویی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران از عبارتی توهین آمیز خطاب به مهران رجبی دیگر هنرمند تلویزیونی استفاده کرد.

عکس توهین پرویز پرستویی به مهران رجبی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| توهین پرویز پرستویی به مهران رجبی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توهین اینستاگرامی پرویز پرستویی به مهران رجبی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. هرچی باشه از امثال پرستویی بهتره
    چون اونا ادعای مردمی بودن و هنرمند بودن دارن ولی اینا مردمی هستن
    فکر کردی کی هستی همتون با تلویزیون معروف شدید حالا پررو شدید

  2. پرستویی جون نظام برانداز نشد و رو سیاهیش موند برای بی سوادایی مثل تو و امثالت، حالا دیگه خودتم پاره کنی صدا و سیما رات نمیدن، فشار نبود در آمد و بی پولی توی استوریت موح میزنه حسود خان

    1. مراد، چی می‌زنی؟؟!! الان کی بهت گفته که پرویز خان میخوان برگردن به میلی؟؟ و از همه مهمتر اینکه دقیقا در کجای این استوری بی پولی موج میزنه؟؟؟!!! فقط تو رو خدا شماره ساقیتو بهمون بده !!!!!! لامصب جنسش اصل اصل بوده!!!!!!

  3. یه زمانی لیلی با تو بود فکر میکردی این یارو زن بود اما وقتی مرد شد و کچ ل در آورد به هذیان گویی افتادی پرستو جون🤣🤣🤣🤣 مازیار لرستانی یه سر به پرویز بزن حالش خوب نیست😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *