عکس

عکس| واکنش تند لیدر پرسپولیس به بغل کردن هوادار زن استقلال توسط حسین حسینی

به گزارش دیلی فوتبال؛ عباس اسماعیل بیگی لیدر هواداران پرسپولیس با انتشار پستی در توییتر به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه ای حسین حسینی به علت بغل کردن هوادار زن استقلال واکنش تندی نشان داد.

در این عکس که عباس اسماعیل بیگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، لیدر پرسپولیس حرکت غیراخلاقی حسین حسینی را با بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مقایسه کرده و هر دو را زیر پا گذاشتن عرف جامعه دانست.

عکس واکنش تند لیدر پرسپولیس به بغل کردن هوادار زن استقلال توسط حسین حسینی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش تند لیدر پرسپولیس به بغل کردن هوادار زن استقلال توسط حسین حسینی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش عباس اسماعیل بیگی به حرکت جنجالی حسین حسینی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. خاک عالم توی سر دستگاه قضایی کشور، این یابو را باید جوری تنبیه کنند که دیگه کسی از این فواحش هوس قانون شکنی و جفتک اندازی به مامور قانون را نکنه!

  2. حسینی بیشرف باید مادام العمر محروم بشه.. جریمه خیلی سنگین هم باید پرداخت بشه تا بفهمه بیشرفی و بی غیرتی و گستاخی در مقابل حیا و حجاب و عفاف چقد تاوان داره.. منتها تو ایران همه جا بی عدالتی و تبعیض صورت میگیره..فقط باید افسوس خورد بخاطر این حکم مسخره و آبکی ک یارو با پررویی بیاد حکم رو مسخره کنه و از پول بیت المال ببخشه ب اون زنیکه هرزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *