منهای فوتبال

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی طی روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینما شده است.

از همین رو خبرنگار سینما اعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود ۶ ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندروم (DRESS) شده است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌‌های خونی و التهاب اعضا در سراسر بدن می‌شود.

ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندروم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. یک ساعت دیگه باید برم دادگاه
    شش ماه پیش یه سوسول پر مدعا که اتفاقا عضو جنبش آزادیخواهان زن هرزگی آزاری بود به خاطر شکستن آینه ماشین و فحاشی با الفاظ رکیک درگیر شدم و آنچنان کتک مفصلی نوش جان کرد که تا عمر داره دیگه حواسشو جمع کنه وقتی با زن و بچه جایی می‌ره مراقب حرف زدنش باشه!! یارو شکایت کرده بعد از شش ماه ادعا کرده من زنشو زدم احمق بی غیرت خر!! حالا باید یک ساعت دیگه با سند و فیش حقوقی ضامن معتبر در دادگاه حاظر شوم خدا بخیر کنه از این جماعت نفهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *