منهای فوتبال

فیلم| حمله وحشیانه و ضرب و شتم ماموران پلیس توسط زنان بی حجاب

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از حمله وحشیانه و ضرب و شتم ماموران پلیس توسط زنان بی حجاب بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از هنجارشکنان بی حجاب در سطح شهر اقدام به ضرب و شتم ماموران فراجا کردند.

فیلم حمله وحشیانه و ضرب و شتم ماموران پلیس توسط زنان بی حجاب که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حمله هنجارشکنان بی حجاب به ماموران پلیس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. بچه ام چهار پنج ساله بود که از پلیس می‌ترسید و می‌گفت اینها آدمهای بدی هستند، هر چه من میگفتم قبول نمی‌کرد تا اینکه به مترو بردمش و در سکوی سوار و پیاده شدن از مترو مردی از انتظامات مترو که کلاه بر سر و جلیقه مخصوص زرد رنگ داشت و بر نیمکت نشسته بود، نزدیک شدم و کنار او نشستم و بچه ام بین ما نشسته بود، گفتم این آقا پلیسه و ببین چقدر مهربونه اینجاست تا مسافران به قطار برخورد نکنند و آسیب نبینند و از پشت سر بچه شکلاتی به مامور دادم که به بچه داد و با لبخند دست نوازشی بر سرش کشید.

    1. بنده توسط همین مامورها زندان رفتم کتک خوردم ده ها بار در سیاه چال آگاهی زندانی شدم در بازداشتگاه کلانتری زندانی شدم یه وسیله نقلیه از من مصادره کردند ولی من به ماموران میگم شما وظیفتون رو انجام دادید و من از شما شکایتی ندارم هر کسی خلافی نکرده باشد از مامور نمیترسد

      1. ناشناس عزیز حتما مواد قاچاق میکردی و فقط ماشینت رو مصادره کردند، باید اعدام میشدی، باید هم از آنها تشکر کنی که با هم به توافق رسیدید.

  2. چقدر مظلوم و مقتدرند این مأموران نیروی انتظامی!!!!! مظلومی که با باتوم همه رو ضربه مغزی میکنه ولی از یکسری آدم ها می ترسه!! راستی از زمین خواری و هنجار شکنی کاظم صدیقی چه خبر؟

  3. سیاست ج ا این بوده و هست که به مخالف خود می‌پیچند و اذیتش می‌کنند تا واکنش نشان دهد و اون عکس‌العمل را می‌کنند پیراهن عثمان.
    از گروهکهای بعد از انقلاب تا دراویش و مولوی عبدالحمید. حالا بیست نفر ی دختر رو محاصره کردند، گربه هم اگر باشه میپره به طرف.

    1. اون دختر می‌تونه درست لباس بپوشه کسی هم محاصره اش نمیکنه.حتی اگر اعتقاد نداره هم باید به خاطر قانون بودنش رعایت کنه.تو آمریکا هم جریت دارن اینجوری به پلیس بپرن؟

  4. دختر و زن وقت محدودی دارند زود فرصت هاشون رو از دست می دهند اگر سبک باشند زود آبروشون میره مرد در ۹۰ سالگی هم میتونه بچه دار بشه ولی زن تا ۵۰ سالگی بچه دار میشه، از ۲۵ سالگی به بالا دچار سندرم pms (سندرم پیش از قاعدگی) میشه یعنی از روز ۱۴ پاکی او دچار بیماری های روحی و جسمی میشه او در مرحله ی یک هفته ی قاعدگی ضعیف ترین روز های زندگیش رو می گذرانه او در مرحله ی تخمک گذاری عصبی میشه او باید شیردهی و حاملگی رو که بسیار سختن و زن در این مراحل مریضه باید بگذرونه زن ها باید به خودشون ارزش بدهند و از خودشون زیادی کار نکشند وقتی شوهر دارند او باید بره پول دربیاره و اون ها فقط باید به کار های داخل خونه برسند شما میدونید نگهداری از بچه ی نوزاد چقدر سخته؟ شما تصور کنید با یک نوزاد، زن سر کار بره.

  5. روی هند جگرخوار را سفید کرده تند
    اینها جیره خوار صهیونیسم و آمریکا هستند .
    زنده و پاینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
    بی حجابی زن از بی غیرتی مرد اوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *