منهای فوتبال

کشف حجاب دهن کجی به دین است

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تجلیل از فعالین اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه عفاف و حجاب اظهار داشت: باعث و بانی و متهمان بساط بی‌حجابی و کشف حجاب چند دسته هستند؛ گروهِ اول، اسکتبار جهانی و ایالات متحده هستند که ضدیت با دین و دین‌باوری دارند؛ گروهِ دوم نمایندگان آن‌ها در کشورهای اسلامی از جمله ایران هستند که به صورت رسمی و با پازل‌چینی دقیق، فعالیت کرده و تلاش همه‌جانبه خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کردند تا در سال ۱۴۰۱ شاهد ثمراتش باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه آشوب‌های سال ۱۴۰۱ تقریبا آغازِ عملیات چندین ساله‌ دشمن بود و برنامه‌ریزی‌های لازم را نیز توسط عوامل اصلی‌‌شان انجام داده بودند افزود: گروهِ سوم، سمپادهای داخلی آن‌ها در سراسر کشور و منافقین هستند؛ آن‌ها که به‌نوعی زخم‌خورده‌اند و با دیدن کوچکترین شعله به دنبال فرصتی هستند تا بر دامنه آتش بیفزایند؛ گروهِ چهارم هم انسان‌هایی هستند که پایبندی به دین ندارند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اصلاح سایر بسترها در گرو اصلاح بسترهای فرهنگی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های فرهنگ‌دوستان، دین‌باوران و زنان و مردان متدین این مرز و بوم شکل گرفت و خدشه‌دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد.

امام جمعه رشت، کشف حجاب را دهن‌کجی به دین دانست و بیان کرد: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن‌کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و اشاعه فساد و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باورهای مردم را نیز به استهزاء می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاسه صبر نظام اسلامی در حال لبریز شدن است افزود: ما قبل از آشوب‌های سال ۱۴۰۱ و زمانی‌که هنوز بساط کشف حجاب نبود با تشکیل جلسات مختلف در حال برنامه‌ریزی روی مسائل حجاب و شل‌حجاب‌ها بودیم تا اینکه آشوب‌ها اتفاق افتاد و دشمن در سایه آشوب به‌دنبال میدان‌داری در کنارِ عرضه کردن پدیده شوم کشف حجاب بود اما هدف اساسی‌تر آنان به تعبیر رهبری این بود که ملت ایران را به دورانِ فساد، تباهی و بساط مشروبات الکلی و… قبل از انقلاب برگردانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان دلسوز باید به موضوع عفاف و حجاب ورود کنند تصریح کرد: بعد از آشوب‌ها، در جلسات‌ مختلف استانی، راه‌حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با پدیده کشف حجاب مطرح کردیم و نیروی انتظامی با کمک سپاه و بسیج به‌خوبی ورود کردند اما پازل‌چینی دشمن هم دقیق بود و با برنامه جلو آمده بودند در عین حال که محاسبات‌شان درباره مردم غلط از آب درآمد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ما قبل و بعد از آشوب‌ها همواره ساکت ننشسته‌ایم اما عدم هماهنگی میان بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌ها و نهادها گاهی مواقع آثار خوبی بر جای نمی‌گذاشت تا اینکه رهبری در خطبه عید فطر حجت را تمام کردند و فرمودند ما قصد نداریم مردم را به زور وادار به دینداری کنیم اما در برابر ناهنجاری‌های موجود هم نمی‌توان سکوت کرد.

وی با اشاره به لزوم پایبندی افراد جامعه به قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرد: جوانانِ این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌ها و اجرای قوانین اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان به ضرورت انجام کار تبلیغاتی بیشتر در حوزه حجاب با ذکر اهمیت حجاب و جرم بودن کشف حجاب تاکید کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش امام جمعه رشت به طرح نور پلیس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. همین الان مستند حمید رضا داغی رو دیدم خدا رحمتش کنه بسیار براش غمگین شدم قاتل هاش اعدام شدن به نظرم مستند ارزشمندی نبود ببینید دوستان هر کسی نظر خودش رو داره من فکر میکنم هر چیزی به اندازه و معقول خوبه این آقا نصف شب دو خلافکار بدون خانواده رو میبینه که دارن سعی می کنند دو دختر رو ببرن خونه خالی بهشون تجاوز کنند این آقا اون لحظه دلش میسوزه و با اون دو تا خلافکار درگیر میشه طبیعیه که اون دو تا خلافکار چاقو دارند این آقا رو که اتفاقا” زن و یک دختر داشته با چاقو به قتل می رسانند دقت کنید این آقا وقتی میبینه می خواد از یک دختر ولگرد و بی ارزش سوءاستفاده بشه جان خودش رو به خطر می اندازه در حالی که خودش یک دختر داره و دختر به شدت به پدر نیاز داره هیچ کس نمیتونه جای پدر رو برای دختر بگیره عکس های بی حجاب زن این آقا در دسترس عموم قرار گرفت مادر این آقا می گفت: گوشی این ها هک شده مگه شما با شوهرتون در خلوتتون چادر و روسری دارید؟ نه خانم نداریم ما هم مثل عروس تو زن هستیم و زیبایی خودمون رو داریم ولی موضوع این هست که عکس های زن و شوهری عروس و پسرت چرا هک شده؟ کی هک کرده؟ این ها موضوعاتی هست که باید مورد بررسی قرار بگیره زن این آقا از اظهارات مردم در فضای مجازی ناراحت شده تقصیر مردم نیست مردم همون چیزی رو که می بینند باور می کنند تو که حریم خصوصیت در و پیکر نداره حداقل حجابت رو رعایت کن کوتاهی از خودت بوده، این مستند، مردمی رو که در این حادثه دخالت نکردند سرزنش کرده و گفته چرا بی تفاوت بودند؟ اشتباه کرده اتفاقا”اون ها کار درستی کردند مردم نگران خانوادشون هستند من سعی کردم با نوشتن این متن افراد رو به فکر وادار کنم امیدوارم جامعه روز به روز آگاه تر بشه.

    1. 🆗خانم آرامش برای بعضی ها دیدن تجاوز چند رذل بی شرف به ناموس مردم واقعا غیر قابل تحمل و چشم پوشی است فقط اشتباهی که حمیدرضا داغی کرد این بود که دست خالی با این بی بته ها درگیر شد. باقی ماجرا رو نمی‌دونم فقط اینو می‌دونم که افرادی با مقاصد کثیف قصد تخریب شخصیت چنین افراد با غیرتی را در جامعه دارند تا رفتار اینگونه افراد را کم اهمیت و بی فایده جلوه دهند.

  2. این جمهوری اسلامی خیلی خوبه فقط دزدیهاشون را بزارن کنار عالی میشه من که قبولش دارم بعضی هاشون هم بیسوادن اونها را هم بذارن کنار دیگه همه چی تموم میشه این نابرابری ها هم زیاد نیست ها مثلاً حقوق کارگران خیلی خیلی کمه با یک کارمند دولت که نجومی میگیره قابل قیاس نیست دیگه همین آهان بی‌عدالتی هم زیاد شده طرف آخوندها یا پلیس یا سپاهی هست آدم میکشند یا دزدی میکنند یا زمین خاری میکنند کسی کاری باهاش نداره زیر سیبیلی ردش میکنند این بودجه را هم بین خودشان تقسیم میکنند به مردم هم بدهند البته زیاد نمی‌خواهیم در حدی که دوتا نون بربری بشه گرفت دیگه همین عرضی ندارم جمهوری اسلامی خیلی خوبه الکی ازش بد نگید این آخوندها تا آخرین نفس زندگیشون دارن واسه ما مردم کار میکنند و خودشان را بازنشسته نمی‌کنند تا خدمت کنند مثل آقای جنتی

  3. کسانی که همراه با اغتشاشات کشف حجاب کردند همان منافقین غربگدای خودتحقیر بی دین و مذهب نادان هستند که از قضا زبان درازی برای بهانه جویی و ادامه ناهنجاری دارند و قصد اخلال و برچیده شدن نظام جمهوری اسلامی را در سر می پرورانند و با دشمن دانسته یا نادانسته به صورت خودجوش و مستمر همکاری میکنند.
    شبکه های ماهواره ای مدام و مصرّ بر هرزگی و بی بندوباری خانواده های ایرانی هستند که متاسفانه تا حدودی موفق بوده اند و برای آن قصد و دلیل دارند!!!!
    چند سال پیش قبل از جنبش فواحش( ززا ) مالک رسانه های بیشمار غربی یعنی راپرت مرداک صهیونیست و ثروتمند آمریکایی با لقب امپراطور رسانه های غرب، گفته بود:
    در ایران مقام زن و مادر از اهمیت و قداست بالایی برخوردار است و ما میخواهیم این قداست را نابود کنیم و گفته بود ما با رسانه های خود زنان و دختران ایرانی و بنیان خانواده ایرانی که همان مادران آینده ایران هستند را آنچنان به لجن میکشیم که چیزی به نام مادر در ایران معنی نداشته باشد مانند جوامع غرب! و متاسفانه زنان و دختران ما به آینده شومی که دشمنان بواسطه بی بندوباری آنها برای کشور عزیزمان در سر می پرورانند بی اطلاع هستند و با اصلاح آن به بهانه های واهی مقابله میکنند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند!
    اگر مادر خانواده بی بندوبار باشد فرزندان مثل خود تربیت میکند فرزندانی که از فرهنگ غرب تقلید میکنند یعنی همان فرهنگ بی در و پیکر مثل : تک فرزندی یا بجای آن سگفرزندی! بی دینی مصرف گرایی مدگرایی راحت طلبی حرام خواری بی بندوباری و در آخر فاحشه گری وووو…
    خلاصه که دشمن با راه انداختن اغتشاشات قصد نابودی میهن را داشت که موفق نشد و بعد از آن قصد نابودی خانواده و جمعیت کشور را دارد وقتی جمعیت کم شود استکبار جهانی راحت تر میتواند ایران را ضعیف و تجزیه و مستعمره خود کند و منابع کشور را که همگی مثل طلاست چپاول کند!!! مانند زمان پهلوی ها و یقلوی ها!!

    1. به تو چه! طرف می خواد بی دین باشه! می خواد سگ داشته باشه! می خواد مشروب بخوره! حداقل بی دین بودن بهتر از مثل شما بودنه که هر جور خرافاتی رو قبول می کنید! اگر مقام زن در ایران تقدس داره پس چرا زنان رو از بعضی کار ها مثل استادیوم و موتور سواری منع می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *