منهای فوتبال

عکس| جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است.

برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند!

عکس جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس مدال اهدایی به علی دایی قلابی از آب درآمد

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. شما هواپیما را زدید دو هفته بعد گندش دراومد چرا نگفتید با موشک زدید دروغگو شمایید پینوکیو ادای شما را در می‌آورد برای ریاست جمهور شدن فقط دروغ میگید و وعده های الکی می دید فردا روز کارگر است کارگر خسته و گرسنه و شرمنده با دستان پینه بسته حقوق کارگران را می‌دزدید و به اجنبی ها میدهید خودتان در بهترین جای شهر با دهها بادیگارد زندگی میکنید و در بهترین هتل‌ها غذا کوفت میکنید و مجالس میگیرید شکم گرسنه ملت را رها کردید به چند تار موی زنها گیر دادید شکمهایتان از مال حرام پر شده و چشم کورتان فقر را نمی‌بیند به زودی به حسابتان رسیدگی خواهد شد انشاالله

    1. بر عنِ داز بی دین ، هواپیما رو به عمد نزدند ولی تو و این کافرها برای رسیدن به دنیاپرستی و هوس رانی به هر دروغی متوسل میشید الگوتون هم امثال انتر آشغال ها هستند ، انقدر بچگانه چرتو پرت میگی که ارزش جواب دادن هم،نداری ، حقوق کارگر با گرانی ، موجب مشکلات هست ، ولی چه کارگرانی که همه خانه و ماشین شخصی دارند ، آره جون عمه ات ، تمام ۸۰ ملیون از گرسنگی مُردند!! شاید هم خیلی خودشون رو بخاطر انجام فرایض دین شون می پوشونند، از این فشار ، مرده اند !! خجالت بکش روانی دروغگو ……..

        1. همون اول فهمیدم مشکل تو با پوشاندن موی زنان است
          ناشناس ۰۷:۰۷ بنده خودم کارگرم یکی از بدترین و سخت ترین نوع کارگری!یعنی کارگر ساختمان! شب که میام خونه از استخون درد خوابم نمیبره حرف های تو اندکی درست ولی بسیاری مزخرف است
          حقوق کارگر کم است ولی هواپیما از روی عمد ساقط نشد حرف های کثیف اینترشاغال را بلغور نکن!
          اگر کسی قرار است اعتراض کند بنده هستم نه تو که معلوم نیست چکاره ای!
          ابله خودتحقیر
          حرف حق اینجاست
          از سن دوازده سالگی سوراخ را هم کشیدم کار کردم الان هم خونه دارم مشکل معیشت هم ندارم ازدواج نکردم ولی همه چیز برای من مهیاست و توان اداره زندگی دارم باید ببینی مشکل تو از کجا شروع شده تو معلوم نیست کارگری یا علاف فقط میخوای گوز را به گردن ربط بدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *