منهای فوتبال

عکس| اسناد بی بی سی درباره مرگ نیکا شاکرمی واقعی است؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از بررسی اسناد بی بی سی فارسی درباره مرگ نیکا شاکرمی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شبکه بی بی سی فارسی در گزارشی مدارکی در مورد مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرده که جعلی بودن آن بسیار مشخص است.

عکس اسناد بی بی سی درباره مرگ نیکا شاکرمی واقعی است؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| اسناد بی بی سی درباره مرگ نیکا شاکرمی واقعی است؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس دلیل جعلی بودن اسناد بی بی سی درباره نیکا شاکرمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴۰ دیدگاه ها

  1. یک خاطره ای درباره ی انگلیس یادم افتاده که خیلی بامزه هست اون موقع که ماهواره داشتیم داشتم شبکه ی من و تو رو نگاه میکردم خبرنگار من و تو به یک کشور آفریقایی سفر کرده بود دو جوان آفریقایی این خبرنگار و فیلمبردارش رو دیدند پرسیدند شما از کدام کشور آمدید؟ اون ها گفتند: لندن، اون جوان ها گفتند: این ها انگلیسی هستند انگلیس باعث فقر و فلاکت و بدبختی ما هست خبرنگار بهشون گفت ما ایرانی هستیم فقط در لندن زندگی می کنیم آن ها گفتند باید اینجا رو ترک کنید افتادن دنبال خبرنگار من و تو خبرنگار به شدت ترسیده بود و با گروهش با عجله سوار ماشین شدند و اونجا رو ترک کردند کشور های زیادی زخم خورده ی نژاد پرستی ها و خود خواهی های این کشور سمی هستند.

    1. داشتن ماهواره مگه نقض قانون نبود و نیست پس چرا شماها خودتون قانون رو میزارید زیر پاتون ولی واسه بقیه آمر به معروف میشید و سرتون مدام تو ماتحت دیگرانه

      1. برای اینکه ما ماهواره رو برای سنجیدن دشمن میبینیم ولی شما برای خر شدن!
        بنده چهار عدد دیش و هشت جهت ماهواره دارم و حدود سی سال است ماهواره میبینم و هر بار شبکه های ضد ایرانی را میبینم به حقانیت و راستگویی شبکه های داخلی و صدا و سیما پی میبرم و متوجه دشمنی معاندین نسبت به کشورم میشوم ولی این شبکه ها برای شما جاهل های نادان سند محسوب میشود
        پس بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید

  2. ناشناس ۱۴ اردیبهشت ۴:۲۵.😂😂😂 پسر جان تو چقدر خنده دار حرف میزنی تلویزیون رو روشن بکن ببین صدای مردم دنیا دراومده اسرائیل باید جمع بشه همه ی ما مردم دنیا می خواهیم در این دنیا زندگی کنیم اسرائیل با زندانی کردن و جنایت کردن در حق مردم فلسطین داره دنیای ما رو آلوده میکنه اسرائیل همه ی اتفاقاتی که این مدت براش افتاده از چشم ایران می بینه خوب باید هم برای ایران سند درست کنه و جوسازی کنه نتونست با ایران بجنگه ما حمله کردیم ولی او عقب نشینی کرد چرا BBC انگلیس فقط خون این دختر براش مهمه؟چرا خون نوزاد های فلسطینی براش اهمیت نداره؟چرا تجاوز به این دختر براش مهم هست ولی تجاوز به اُسرای خانم فلسطینی توسط سرباز های اسرائیلی براش اهمیتی نداره؟ در روز به عده ی زیادی از زن های انگلیسی در همین کشور تجاوز میشه کشوری که مردم مشروب خور و مست هستند و زن و مرد لخت هستند پر از فساد و تباهی هست چرا صدای BBC درنمیاد؟ فقط زن های ایران زن نیستند همه ی زن های دنیا حق و حقوقی دارند هیچ حکومتی با شرایط کنونی برای خودش با این دختر درمانده دردسر درست نمیکنه.

    1. توبه عنوان یه ایرانی چرا خون هموطن خودت برات مهم نیست اونوقت خون انسانهای دیگه برات مهمتره درکل فرقی بین آدمها نیست ولی همه جای دنیا انسانها برای خانواده و هموطن خودشون ارزش بیشتری قائل میشن مگه اینکه قصد غرض خاصی درمیون باشه ضمنا اگه شماها خیلی ادعای نوع دوستی داری یه سر به کشور دوست و برادرتون کره شمالی یا سوریه بزنید تا ببینید رهبرکره شمالی بامردمش چیکار میکنه جالبه شماها فقط گیردادین به فلسطین که دربرابر مردم کره شمالی انگار توبهشت زندگی میکنند شماها فقط توکار سیاست هستین و شیادی نه نوع دوستی چون نوع دوستی میوه نیست که سواکرده باشه درهمه.قابل توجه نوع دوست های تقلبی که خودشون دست قاتل ها و جنایتکارها رو از پشت بستن.

    2. فقط اسرائیل جهان شماها رو آلوده کرده؟کره شمالی که مردم خودشو نابود کرد برو یه کم مطالعه کن همین کشور همسایه ترکمنستان ببین بامردمش چیکار میکنه روسیه که به اوکراین حمله کرده چین که مدام به تایوان ظلم میکنه سوریه و دوستتون بشاراسد خون مردم سوریه رو میمکه دوستتون طالبان رو که نگم تروریست های حزب الله لبنان که همه میشناسنشون وخیلی جاهای دیگه که چشمای کورتو باز کن و فقط اخبار تلویزیون خونتون رو نگاه نکن چرا شما ساندیسی ها فقط حامی فلسطینی های تروریست هستین وفقط ظلم اسرائیل حرومزاده رو میبینید گوش مردم از اراجیف امثال تو پره و جوابشون برات فقط این جمله هستش خفه شو و جیرتو بگیر🦴🦴

    3. خانم آرامش من هم مثل شما از جریانات پشت پرده خبر ندارم ولی فرق ما این است که نه ماهواره میبینم و نه صدا و سیما را ودر کاری که تخصص ندارم نظر نمیدم.

  3. تو روح نیکا شاکرمی ، لر ولگرد بدبخت که هم خودشو بدبخت کرد هم خانواده اش رو و هم باعث شد کلی از جوونای دیگه هم بخاطرش کشته بشن ( چه اینوری و چه اونوری )

    1. لر ولگرد ؟ جالبه شماها چقدر کثافت هستین من ترک هستم ولی فکر نمیکنم فرقی بین لر و فارس و ترک و کرد یا غیره باشه فقط بین این اقوام بین شما بی شرف ها فرق هستش

  4. خدا نیکا شاکرمی رو رحمت کنه رزق خانواده نداشت آخرش هم خودش رو از بین برد و حیف شد خانواده و خیلی چیز های دیگه رزق انسان هستند خدا به بعضی ها کم میده به بعضی ها زیاد به بعضی ها اصلا”نمیده قضیه ی این سند ها هم حتما”یک چالش دیگه از طرف اسرائیل هست که برای ما بوجود آورده.

    1. خانم آرامش، این رزق خانواده چه صیغه ای است که ما تو عمرمون نشنیدیم. از کجا مطمئن هستی که خودش رو از بین برد؟
      این قضیه چه ربطی به اسرائیل داره؟ چرا بی ربط صحبت میکنی و چه نتیجه ای میخوای بگیری.؟
      دختر مردم رفته روسریش رو آتش زده و شعار داده و بعد از چند روز جنازه‌اش رو به خانواده تحویل میدن و میگن خودکشی کرده، نه کسی به شکایت مادرش رسیدگی کرده که میگه اون کشته شده، خود شما تا حالا چقدر به مادران این کشته شدگان توهین کردید و بدون هیچ مدرکی به آنها تهمت زدید؟
      نشسته اید برا خودتان می‌برید و میدوزید؟
      این اسناد سری ار سوی چند نفری از داخل نظام که برعکس شما عذاب وجدان داشتند به بیرون نشت کرده و اونها جونشون رو برای این کار در خطر قرار دادند

      1. ناشناس ۰۴:۲۵ من یه سند دارم می‌خوام برای بی لی سی رو کنم الان دارم یواش حرف میزنم کسی نفهمه گوشتو بیار جلو:
        میگما یه سال پیش من رفتم رو پشت بوم بر علیه حکومت شعار بدم روح ملکه الیزابت اومد منو هول داد پایین افتادم نصف باسنم خورد شد مجبور شدم قمبز آهنی بجاش بذارم یعنی به نظر تو میتونم برم برینتانیا به بی لی سی بگم منم تو اغتشاشات مجروح و شکنجه شدم؟
        سند خوبیه هااا؟
        اونقدر خر تو ایران هست که باور کنه مطمئن باش برای براندازی نظام جواب میده!!! بهشون میگم قمبزم شکسته

        1. به نظر من برو آمریکا، انگلیس گداست و پول بده نیست، قمبز تو رو ببینند بهت تابعیت میدن و میشی شهروند آمریکا، اون موقع هم از توبره میخوری و هم از آخور.

    2. آرامش تومطمئنی انسان هستی ؟
      البته به نظرمن که یه بی شرف بی وطن بیشتر نیستی شماها بیشتر از این که به فکر ایران و ایرانی باشین دایه فلسطین هستین گور بابای اسرائیل و فلسطین هردوشون باهم .
      مردم ایران به فکر آرامش خودشونن فقط امثال تو جیره خور ساندیسی به خاطر تامین جیره خودتون مدام داد فلسطین سر میدین اگه خیلی دلتون براشون سوخته فلسطین رفتن ازآمریکا یا کانادایی که مدام میرین سخت تر نیست برو فلسطین و اونجا کنارشون با اسرائیل بجنگ مردم ایران نه با اسرائیل *** نه فلسطینی های *** نه مشکلی دارن نه مشکلاتشون براشون اهمیت داره پس دیگه خفه شو چون راهکار بهت دادم

  5. از قدیم گفته اند مشت نمونه خروار، یعنی همین نمونه هایی که تو خیابون دیدیم و فیلمهاش موجوده نشون میده وقتی در ملا عام اینگونه با معترضان برخورد می‌کنند، هنگام اسارتشان چه داستان‌ها بر آنها که انجام نمی‌شود. این یه نمونه کوچیک و مشتی از خرواری است که داخل زندان‌ها می‌گذرد، آنهایی که آزاد می‌شوند به دیگران می‌گویند که چه خبر بوده.
    آیت الله بی بی سی هم تا حالا ماله کش شما بوده و هست و این نتیجه واکنش اتحادیه اروپاست که بگن ما هم بلدیم حالتون رو بگیریم.

    1. احمق اون موقع که تهرانی های پرسپولیسی به تیم های دیگه فحاشی میکردند کر و کور بودی ندیدی نشنیدی صدا و سیما هر دفعه مجبور میشه ولوم صدای ورزشگاه را کم کنه و صدای گزارشگر را زیاد کنه تا صدای فحاشی تهرانی ها به گوش نرسه آبروشون نره
      من نمی‌گم کار خوبی کردن ولی این را در نظر بگیر هر چه عوض داره گله ندارد
      سابقه شما در فحاشی به تیم های دیگه یل طولائی داره.

  6. دوستی داشتم اهل تبریز و از من بزرگتر بود، از انقلاب ۵٧ صحبت شد تعریف می‌کرد که در بحبوجه اول انقلاب داشتم در پیاده رو تبریز راه میرفتم که یکی از پشت سرم فریاد زد وایسا و من جرات برگشتن نداشتم که نکند انقلابیون منظورشان من باشم، چند ثانیه گذشت که چند نفر با هم گفتند خودشه و اونو بکشید بالا، برگشتم دیدم یک نفر را با طناب بر روی درختی دار زدند و زیرش لاستیک آتش زدند، می‌گفت طرف فرصت جواب دادن پیدا نکرد و تو ده ثانیه کارش رو تموم کردند.
    منظورم به مصطفی است که اینچنین با بی‌رحمی توهین میکنی و خندانی، روزی همین بلا را مردم به ستوه آمده سر خواهر و مادر خودت خواهند آورد و فرصت نخواهی کرد که حرف بزنی، در آن زمان خشک و تر با هم خواهند سوخت و هر کس تا حسابش صاف و تسویه نشود از دنیا نخواهد رفت.

    1. آخه آدم خوب؛ این مزخرفات بی سند چه ارزشی داره؟ تو هنوز نمیدونی که این فیلم و داستان ها بعد از دو سال به خاطر چیه!
      بی بی سی بعد از دو سال یه کاغذ مسخره پر کرده گفته این سند من است! خداوکیلی عقل و شعور شما تا این حد است؟؟؟
      اصلا به این بنده خدا کاری ندارم خدا رحمتش کنه ولی خودتون با عقل خودتون به من بگید این کاغذ پاره شد سند؟؟؟
      اگه با دیدن این چیزها اونم در یک شبکه ضد ایرانی فریب می‌خورید منطق شما بهتر از این نمیشه!
      این دخترک خودکشی کرده چرا باید تاوان حماقت این افراد را مردم دهند؟
      بی بی سی خیرخواه شما نیست نیست نیست بفهمید؟
      خیرخواه شما نیست!!!!!!!!!!!
      می‌خواهند جامعه ایران را مشوش کنند ولی سگ کی باشند دیگه تموم شد.
      برو ببین تو اروپا و آمریکا ۱۷۰۰ دانشجوی معترض به نسل کشی اسراییل در غزه، چگونه بعد از اعتراض دستگیر و شکنجه و زخمی میشوند! آیا بی بی سی کور است نمی‌بیند که این اخبار را پخش کند؟
      خبر قحط شده؟ که ماجرای خودکشی یه نفر از دو سال پیش را وسط کشیده؟؟
      برو عمو جون شما یا خوابی یا خودت را به خواب زدی!

      1. مصطفی، تا حالا ی حرف راست از ج ا شنیدی که این دومیش باشه گلابی؟
        زمانه بزن در رو دیگه تمام شده باید در مقابل اعمال خود پاسخگو باشند.
        این گزارش هم تحقیقی بوده و و چند ماه اون رو داشتند و روش بررسی کردند، اخبار بیست وسی نیست که یه مشت دروغ تحویل مردم بده.

        1. برانداز عزیز مغز را آکبند نگذار با تشکر
          نامه ای که نه تاریخ داره نه مهر داره نه اسامی مشخص چه چیزی رو معلوم می کنه
          الان منم می تونم یه نامه تایپ کنم بگم فلان اتفاق افتاده یه داستان تخیلیم بزنم تنگش

        2. آره اخبار انتر و آشغال اسراییلی و بی بی سی انگلیسی بهتون راسا میگن ،، فعلاً جلوی دروغ برای مردم آزادیخواه و منصف خودشون برای غزه رو بگیرند

        3. ان شالله به زودی امام زمان می‌آید و جلوی این همه خیانت به خدا و دینت و وطنت و هموطنان مسلمانت باید پاسخگو باشی که البته به دست صاحب زمان ، به جهنم واصل میشی،

      1. اگه ایشون آقای زهرا هستن شما هم حتما آقای بهناز هستی مگه تو دین کشکی خودتون نمیگن کافر همه را به کیش خود پندارد. بدنیست یه کم خفه بشی زر زدن که هنر نیست

    1. شماها با سندی که درمورد دزدی صدیقی رو شد چیکار کردین که با این بکنید سند محکم رو میکنن رسیدگی نمیکنید الان هم که میگید سند محکم نیست بالاخره تکلیف خودتون رو مشخص کنید چرا اونموقع که خودتون میخواید کسی رو اعدام کنید همه اسناد محکم و واقعی هستن ولی به خودتون میرسه جواب بدید هیچ سندی حقیقت نداره.
      اسناد واقعی هستند فقط شرف شماها واقعی نیست و فیک هستش

        1. خود گویم خود خندم و خود مرد هنرمندم و خود از خود تعریف کنم و درود بفرستم خخخخ
          احمق های بی مغز
          صدیقی کاری نکرده که بخواد جوابگو باشه زمین سر جاشه باقی ماجرا هم در حال رسیدگیست
          اون هواپیما هم تقصیر رئیس جمهور منتخب غربگداتون بود همون که دوست ترامپ بود و اشتباه غیر عمد اپراتور پدافند
          بروید منابع موثق تری پیدا کنید و کمتر حرف مفت بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *