منهای فوتبال

عکس| مدرک تحصیلی رائفی پور لو رفت

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از مدرک تحصیلی علی اکبر رائفی پور نظریه پرداز ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، علی اکبر رائفی پور که سال ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشگاه پیام نور شاهرود را با معدل ۱۵ دارد.

عکس مدرک تحصیلی رائفی پور لو رفت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| مدرک تحصیلی رائفی پور لو رفت

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس مدرک کارشناسی حسابداری علی اکبر رائفی پور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۸ دیدگاه ها

  1. تو این مملکت هر کسی حرف حق بزنه ولی با خدا و اهل ایمان باشه یا مثلاً به قول براندازان با سپاه همراهی کنه و از اسراییل حرومزاده حرف حقیقت بزنه مورد حجمه و انتقاد براندازان خودتحقیر غربگدای بی سواد و تجزیه طلب و سلطنت طلب و اجنبی پرست یقلوی پرست نفهم قرار میگیره!
    مصطفی به تازگی یه پماد ضد سوزش و ضد انگل برای براندازان اختراع کرده به نام پودر ملات گچ و خاک و آهک بمالید اول گرم می شوید و بعد خنک میشوید و بعد پشم های شما میریزد و بعد برای همیشه خفه می شوید اگر دچار مشکل شدید با دسته بیل بازگشایی می‌شود فقط قبلش بذارید داخل آب خیس بخورد.
    در جواب به اون احمقی که گفته محمدرضا یقلوی باسواد است!(امیر)
    عده ای مدعی شده اند محمدرضا شاه یقلوی مدارک تحصیلی دکترای حقوق فرانسه، دکترای جامعه شناسی و زبان انگلیسی هاروارد را داشت.
    تحصیلات محمدرضا شاه یقلوی چه بود؟
    اخیرا تعدادی پیامهای کاملا برنامه ریزی شده در فضای مجازی منتشر شده و در آن سعی در تطهیر شاه خائن یقلوی را دارند.
    از جمله این پیامها، پیامی معروف و بلند بالاست که در ابتدای کار با ذکر تحصیلات محمدرضا شاه یقلوی سعی در منکوب کردن مخاطب دارد.
    در این پیام ها تحصیلات محمدرضا شاه یقلوی اینگونه آمده است:
    “دکترای حقوق فرانسه
    دکترای جامعه شناسی
    زبان انگلیسی هاروارد”
    اما آیا واقعا شاه یقلوی در این سه حوزه مدرک تحصیلی دارد؟؟؟
    بررسی کلیه سایت های خبری داخلی و خارجی (حتی سایت های جهت داری همچون ویکی پدیا که توسط یهودیان مدیریت می شود) نشان می دهد نه تنها شاه یقلوی مدارک فوق الذکر را ندارد بلکه وی تنها یک مدرک تحصیلی آن هم از دانشکده افسری تاسیس شده توسط پدرش(یقلوی کبیر) دریافت کرده است.
    محمدرضا شاه یقلوی تنها بخشی از تحصیلات خود را در سوئیس طی کرده و تحصیلات دانشگاهی اش را در ایران و در دانشگده افسری به پایان رساند.
    ویکی پدیا درباره تحصیلات شاه یقلوی می‌نویسد: “تحصیلات مقدماتی را در تهران و تحصیلات متوسطه را در سوئیس به اتمام رساند و در بازگشت به ایران با درجه ستوان دوم از دانشکده افسری فارغ‌التحصیل شد”
    نکته حائز اهمیت مدارک افتخاری ای است که به روسای جمهور و مقامات بلند پایه کشورها به صورت افتخاری داده می شود. ممکن است محمدرضا شاه پخلوی به واسطه خوش خدمتی اش از برخی دانشگاه های معتبر جهان مدارک افتخاری دریافت کرده باشد کما اینکه اکنون هم چنین روالی در جهان معمول است اما وی در هیچ دانشگاه معتبری تحصیل نکرده است و همه جهان میدانند ایشون یک بچه یقلوی بی سواد الاغ است به نام یقلوی کوچک!!
    اگر هم مدرکی داشته باشد بیشتر از دیپلم نیست که من کارگر هم دیپلم دارم😂

  2. اونچه این مدرک نشون حکایت ازهوش ودرسخوان بودن وی هست منتهی تلاش وی درحد قبولی برای بعصی دروس بوده وبعضی را خوب میخونده وفقط خواسته معدل بالای چهارده باشه ونه بهترین آنچه میتوانسته بدست بیاره اگر این نمرات با ارفاق نباشه ازنظر من ایشون باسواد هستند .

  3. اولا که این مدرک تابلوهه جعلیه ایشون متولد ۴۴ نیست بعدم فقط قسمت اسمش یجورایی خدشه دار شده بعدم متولد سیزوار نیست بعدم ایشون در سن بیست و خورده ایی اصلا ریش نمیزاشت و …….اینشکل الانشه

    1. دقیقا …گل گفتی عکس الانش هست،مردم و چی فرض کردن
      دوما…چکار بمدرکش دارین،،ببینید چی میگه؟
      مهم اینه که مردمی هست و
      با این جعلیات خراب نمیشه

  4. چقدرم مهمه مدرک این اقا ک به مثلث آلرژی داره. هرجا مثلث میبینه میگه فراماسونیه. ذهن ملت با این چیزا مشغول نمیشه. افشای آزار جنسی و قتل نیکا شاکرمی ب دست مزدوران حکومتی رو دریابین ک اینبار شاید نوبت یکی از ما باشه

    1. تمام نظام از بالا تا پایین همین طور بی سوادند
      بی سوادتر لز اینا اونا هستند که با مدارک بالای آکادمیک ازین بی سوادان مدرک ندیده فرمانبری میکنند.
      و از اینا بی سوادتر مائیم که با اکثریت برانداز همچنات انگشت تو دماغ داریم نگاه میکنیم ،
      هی خدا یاد شهدا سبز ، همشون مرد بودند اما باقی مانده ها ببخشید مشتی تفاله ایم ، و بس

    2. اولا که این مدرک تابلوهه جعلیه ایشون متولد ۴۴ نیست بعدم فقط قسمت اسمش یجورایی خدشه دار شده بعدم متولد سیزوار نیست بعدم ایشون در سن بیست و خورده ایی اصلا ریش نمیزاشت و …….اینشکل الانشه

  5. فتوشاپ با دین مردم چه کرده ؟ آیا چنین دروغ های به خورد مردم دادن اشاعه فحشا نیست ؟ جالبه در انتهای خبر سایت محترم نوشته فقط منتشر کننده هستند!!!!

  6. اول اینکه مجله فوتبال رو چه ربطی به سیاست داره؟
    دوم اینکه این بنده خدا خودش اینچیزارو گفت فقط معدلشو نگفت تا اونجایی که من میدونم.
    سوم اینکه مگه ایشون مقام دولتی هستش یا مسئول جائیه؟

    تا اونجائی که میدونم سخنرانی میکنه تو هر زمینه‌ای. حالا هرکی دوست داشت گوش میده و هرکی که دوست نداشت نه…

  7. خوب که چی، مگر برای فهمیدن مشکلات مملکت و عدم کارایی مسئولین و دزدی و فساد و هزار و یک مسئله حضرات باید سواد آکادمیک داشت، خوب این همه ملا و مردم عادی و سگ و گربه در خصوص مسائل مملکت و دنیا اظهار نظر میکنند مگر همه پرفسور هستند، بابا تو این مملکت از بالا تا پایین مسئولین حکومتی نه سوادشون سواده نه مدرکشون مدرکه نه حکومتداری بلد هستن و نه مردم داری ، همشون سر تا پا یه کرباسن
    جناب رائفی پور هم یکیش ، باز خوبه لااقل یه مدرک حسابداری داره و میتونه دو دو تا چهار تا کنه ، البته اگر این مدرکه ارائه شده درست باشه کمی تو دو دو تا چهارتاش شک‌دارم ، چون همه نمره هاش در حد متوسط بلکم زیر متوسطه و بعضا” حرفاش گنده تر از دهانش هستش و باید مراقب خودش باشه چون این های که باهاشون در افتاده رحم سرشون نمیشه و یه وقت بلا ملای سر میارن.

  8. نماینده انجمن مخفی یهودیان در ایران
    عضو سرکشی که تندروی هایش گاه او را از تعادل خارج کرده و مچ خود را چنان باز می کند که از هر دشمنی بهتر عمل کرده و نیروهای داخلی را به جان یکدیگر می اندازد.
    آنقدر که این ها قدرت نرم افزاریشان قوی است، قدرت سخت افزاری یهودیان آشکار مانند اسرائیل، کارساز نیست.
    شاید این مدرک جعلی باشد، اما اینهم خود سندی دیگر برای مظلوم نشان دادن این چهره در اجتماع ایرانیان دارد. ایرانیانی که هزاران سال است زیر ظلم و ستم یهود قرار دارند(از کشتار پوریم تا تغییر تاریخ این سرزمین بزرگ)
    لطفا به نتایج کارهای این افراد در جامعه دقت کنید نه به اصل ظاهرشان که مثلا در دفاع از دین و اسلام و قرآن بیان داشته اند. جز تفرقه، کاشتن تخم کینه و عداوت بین مردم و مسئولان این شخص چه‌ ثمری داشته است؟!
    البته مطمئنم قدرت بزرگ لابی یهود نخواهد گذاشت که این جزئیات برای مردم مظلوم ایران آشکار شود…

    1. جالبه که بخاطر پیگیری های همین آقاست که قانون شفاف سازی مجلس مطرح شد و احتمالا بزودی اجرا خواهد شد.
      همچنین قانون دمنده در سوت رو هم ایشون بودند که باعث اجراش در ایران شدند.
      دهها راهکار برای دولتها برای ارزان شدن مسکن و ازدواج جوانان و حتی ساخت یک نوع اسلحه و رسوا کردن صهیونیست ها و مهمتر زنده کردن نام حضرت قائم علیه السلام، آیا بنظرتون ایشون نماینده اسرائیلی هاست.

    2. کسی تخم کینه بین مردم و مسئولین نمیزاره آقای عقل کل.مردم خودشون درک و فهم دارن مسائل رو خودشون تحلیل میکنن که فکر کنم شما از آن بی نصیبی بنده ی خدا.برات متاسفم

    3. آفرین
      یکی پیدا شد که از چهره هزار توی این ریاکاران و نقشه پردازان کهنه کار پرده برداره.
      هرچند تاسف آوره که خیلی ها فقط ظاهر رو نگاه می کنند ولی به نتایج کارهاشون هیچ توجهی ندارند.
      نتایجی که اغلب تخم کینه و تفرقه رو در دل مردم ما کاشته و می کاره.
      التماس تفکر

  9. باز نزدیک دور دوم انتخابات مجلس شد و رسانه های قالباف و شورای انقلاب دست به کار شدن واسه تخریب،،،ولی مسئله اینه که دیگه دوره ی سیاه کردن مردم تموم شده الان اونایی که اهل فکر هستن میتونن خوب رو از بد تشخیص بدن ،،،
    از همین جا به اقای قالی باف میگم بالا بری پایین بیای دیگه دوران ریاستت تموم شده تو فقط شعار دادی که ۴ درصدی ها دارن فلان میکنن و بیسار میکنن در حالی که خودت و خانواده ات در عمل نشون دادین جز همون ۴ درصدی ها هستین

  10. اصلا مهم نیست. که چه مدرکی داره. یک ایرانی اصیل و درجه یک .استاد روشنگری و طرف دار حق. هرکجا که هست درپناه خداوند مهربان ومتعال باشد. دورود بر شرف استاد رافعی پور عزیز

    1. ایشون نیازی به مدرک ندارن واتفاقا خودش صاحب نظریه وتز هستن در مباحث اسلامی وتطبیق ادیان …. خودش ی استاد تمام دانشگاست … مگه ب مدرکه!

  11. جالبه ، آقای رائفی پور چه خوب موندن
    چهره الانش با چهره دوران دانشجویی ایشون هیچ تفاوتی نداره،

    ملت باهوش 😏
    ملت اهل علم و مطالعه 😏
    ملت بی زار از فضای مجازی 😏
    ملت متحد به سمت بورس، یهو سمت خودرو، سمت طلا😏

    1. ملت احمقی که تو باشی یکی از اونا ، بهتر از این نخواهد شد ، که به ولنگاری و هرزگی زنهاشون اِصرار و برای تاریخ و جوان ماندن مؤمنان به هر گ…و ..ه..خوری روی آوردن

    2. یعنی به شما هم تراول رسیده؟ دور اول انتخابات شش نفر رو راضی کردم به صبح ایران رأی دادن اما این روزها صد برابر مطمئن ترم که راه درسته و قسم میخورم تا بیست نفر رو راضی نکنم به صبح ایران رأی بدن شب و روز نداشته باشم. در ضمن این افراد جدا از سی و سه رأی خانواده خودم و خانمم بود، تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  12. اصلا مهم نیست ایشون چه مدرکی دارن مهم اینه خدایی فکر میکنه خدایی حرف میزنه. ایشون ی رهبر معنوی میان مردم هستن. من دوستش دارم چون مطمینم قلبش پاک وعقلش سالم وکامل

    1. محمد رضا پهلوی هم خارج درس خونده بود و هم به فرانسوی و انگلیسی تسلط داشت؛ رائفی پور به چند زبان تسلط داره؟ بعدش هم ایشون متولد ۱۳۶۳/۰۲/۰۸ هستش. چقدر شما ارزشی ها خرید؟!!!!!

      1. خدا نکنه کسی نخواد به سران زر و زور باج بده
        نه ادیت و فوتوشاپشون تعریفی داره و نه عقلشون ! خبر بساز و پول بده بقیه هم پخش کنن، این بشرا هیچ اعتقادی ندارن !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *