منهای فوتبال

فیلم| همه دنیا به جز ایران پوشش آزاده؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مصاحبه برخی بانوان درباره مجموعه قوانین پوشش بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مجموعه قوانین پوشش یک خانواده در معرض دید زنان ایراین قرار می گیرد و نظرات جالبی مطرح می شود.

فیلم همه دنیا به جز ایران پوشش آزاده؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم قوانین پوشش خانواده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. اگه دوست دارید مردم مثل خانواده بریتانیا لباس بپوشند حکومت شما هم باید از آنها الگو برداری کنند و حزب کارگر قویترین حزب در ایران باشه و تاکسی ها ماشین فورد باشه و مهمتر از همه هم جنس‌گرایی آزاد باشه تا باجناقها و سعید راحتتر بتوانند تدریس کنند گشتی گشتی از لابلای خانواده ملکه چی در آوردی اونها تا صد سال پیش ازدواج خواهر و برادری داشتند کمی ملاحظه کنید عدالت که باشه در جامعه رضایتمندی موج خواهد زد و مردم به قانون حتماً احترام میگذارند دولت هزارتا سوراخ سمبه داره گیر داده به ملت تا بیعرضه بودنش را گردن بی حجابی زنها بندازه شما حق مردم را بدهید مردم هم مراعات خواهند کرد هر چند برای شما فرقی نمیکنه حجاب باشه یا نباشه الان کل زنها چادر بپوشند شما هم تغییر میکنید ارزش پولتان را بالا میبرید یا دنبال خاله زنک بازی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *