منهای فوتبال

فحاشی و توهین بی شرمانه پسر معاون اول سابق قوه قضاییه به مردم

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ در جلسه اخیر دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه در مورد اعمال نفوذ متهمان در مورد ورزشگاه شهدای قیطریه به جهت خارج کردن آن از دست مردم، یکی از اهالی منطقه قیطریه به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: برای تخلیه ورزشگاه شهدای قیطریه به زور متوسل شده و اهالی منطقه را که در اعتراض به واگذاری غیرقانونی ورزشگاه در آن تحصن کرده بودند و به اقامه نماز صبح پرداخته بودند را با کتک بیرون راندند.

نماینده دادستان همچنین به زد و خورد دوتن از متهمان در روز تخلیه ورزشگاه با مردم عادی هم پرداخته و گفت: فرزند معاون اول سابق قوه با شخصی در قوه  تماس می‌گیرد و وی به آنها می‌گوید به هر قیمتی هست در آنجا باشید تا حکم اجرا و ورزشگاه تخلیه شود و بعد از اجرای حکم، متهم (س.م.ح) به فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه مقادیری سکه پرداخت می‌کند. (صدای فرزند کوچک معاون قوه پخش میشود).

به گفته نماینده دادستان در پرونده ورزشگاه شهدای قیطریه، ۶ میلیارد سهم متهم ه.ن و ۵ و نیم میلیارد سهم (س.م.ح) برای اعمال نفوذ بوده است؛ قیمت کارشناسی ورزشگاه در آن زمان ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد بوده که سهم فرزندان معاون اول سابق قوه، ۲۰ درصد یعنی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. (پیامک‌ها پخش میشوند).

در پایان دادگاه وکیل متهمان پرونده با سخنان تحریک آمیز خطاب به اهالی محله قیطریه به آن‌ها گفت سال‌هاست با این هوچی‌گری‌ها مانع تخلیه ورزشگاه شده‌اید و معلوم نیست نوچه چه کسانی هستید مردم هم خشمگین شده و وکیل را مزدور متهمان پرونده خواندند؛ در ادامه پسر بزرگ معاون اول سابق قوه قضائیه به مردم فحاشی کرد؛ یکی از مردم هم گفت ما با پول کارگری زندگی می‌کنیم که جلوی امثال شما سر خم نکنیم، یکی از متهمان هم گفت می‌خواستید شما هم مثل ما درس بخوانید تا کارگر و عمله نشوید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

توهین پسر معاون اول سابق قوه قضاییه به مردم در دادگاه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. ناشناس ۲۰اردیبهشت ۲۲:۵۹😂😂😂😂به من چه ربطی داره این اخبار مستهجن در مورد این آقا پخش شده؟ من اگر در مورد روابط زناشویی صحبت میکنم به خاطر این هست که جوان ها از تجربیات من استفاده کنند حالا شما چرا اینقدر ناراحتی که من درباره ی این مسائل صحبت میکنم؟ تو خیلی حساسیت نشان می دهی؟ هر کسی هر چه دلش می خواد در این سایت مینویسه به کسی چه ربطی داره؟

  2. چیزی که میخوام بگم در مورد شخصی هست که من در کامنت های قبلی اسمش رو میاوردم چون واقعا” این مسائلی که الان فهمیدم در موردش نمی دونستم و اون شخص امید دانا هست دیگه هیچ وقت اسمش رو نمیارم فکر کردم یک شخص عادی با یک زندگی معمولی هست که در مورد مسائل ایران گنده گویی میکنه، من یک چیز هایی رو متوجه می شوم حس ششم قوی دارم مثلا” اگر یک زن و شوهری رو ببینم می فهمم حالشون با هم خوبه یا نه، من از صدای این آقا متوجه شدم این آقا مشکل جنسی داره اگر صداش رو گوش کنید صداش نازکه من شوهرم همیشه صداش مردانه بوده چنین صداهایی برام عجیب هست نمیدونستم بعضی گمانه زنی ها در مورد او این هست که او همجنسگراست نکته ی بعدی این هست که میگن بعد از بچه دار شدن خانمش با یک مرد سیاه پوست رابطه ی عاطفی و جنسی داشته و این آقا میدونسته اگر اینجوری هست باعث تاسفه من خواهشم این هست که شخصی که مشکل جنسی داره بهتره ازدواج نکنه، باز هم بابت این که اسم این آقا رو می آوردم متاسفم.

    1. خانم یا آقای آرامش تمام کامنت های تو زیر نافی است این چه منطقی است که تو دوست داری . لحن حرف زدن شما اصلاً زنانه نیست یک نفر گرایش به کار غیر اخلاقی دارد چرا برای شما مهمه نه او را می شناسید نه برخوردی باهاش داری که اذیت بشوید به نظر من شما دوست دارید با غریبه ها درد دل کنید و این برای شما عادت میشه و در زندگی زناشویی پای نفر سوم وسط کشیده خواهد شد شما چندین بار اسم همسرتان را در این سایت بیان کردید و از خصوصیات اخلاقی همسرتان گفتید شاید از این سایت کسی مزاحم شما نشود ولی شما به خاطر زیاده گویی قطعاً در اتوبوس یا تاکسی برای خودتان دردسر ایجاد خواهید کرد من پیشنهادم این است اگر به شما بر نمیخورد به یک روانشناس مراجعه کنید شما از مشکلات زیادی رنج میبرید و در آینده بیشتر خواهد شد

  3. بعد یه مشت انگل میان از این دله سگها حمایت می کنند باید مردم خودشان دست به کار بشوند و خودجوش ترتیب این انگلها را بدهند الان مصطفی میاد میگه خوب کاری کردند زمین خوار ی کردن نوش جونشون شما هم درس میخوندید کارگر نمیشدید دزد میشدید .آفتابه تو اون منطقت مصطفی

  4. برادرم پانزده سال پیش مدرک لیسانس عمران رشته هواشناسی گرفته ولی با این حال همراه من مشغول کارگری و بنای و عملگی است
    نون حلال ربطی به سواد نداره
    این یارو زر زده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *