منهای فوتبال

عکس| حمایت موساد از نامزدی احمدی نژاد با تصویر هلیکوپتر

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از حمایت موساد از نامزدی احمدی نژاد با تصویر هلیکوپتر بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

در این تصویر که با واکشن های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، اکانت توییتری منتسب به موساد با انتشار تصویری از پیاده شدن محمود احمدی نژاد از بالگرد نوشت: «دوست قدیمی ما احمدی نژاد کاندید انتخابات ریاست‌ جمهوری خواهد شد».

عکس حمایت موساد از نامزدی احمدی نژاد با تصویر هلیکوپتر که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حمایت موساد از نامزدی احمدی نژاد با تصویر هلیکوپتر | دیلی فوتبال

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توییت معنادار موساد از نامزدی احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۳

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. برای شما ملت ساده دل و ساده لوح متاسفم که فقط موج سواری بلد هستید و با یک حرف آشفته میشوید بدون اینکه منظور طرف را بفهمید چشم بسته چرندیات همیشه را تکرار میکنید شعور که نباشه دهان به فحاشی باز خواهد شد در این تصویر یک رئیس جمهور وجود داره و یک هلیکوپتر چند روز پیش رئیس جمهور با هلیکوپتر سقوط کرد ربطش به احمدی‌نژاد چیست خیلی ساده است هولوکاست را احمدی‌نژاد مطرح کرد که یهود را درمانده کرد و کینه در دلشان مانده میخواهند بگویند اگر احمدی‌نژاد رییس جمهور شود هلیکوپتر او را هم خواهند انداخت یا دارن تهدید میکنند یا مسخره میکنند یا کشته شدن رئیسی را گردن گرفتند به هرحال یهود بسیار زیرک و در ضربه زدن به دشمنان خود صبور هستند ولی در کل رییس‌جمهور بعدی خیلی باید شجاعت داشته باشه ببینیم کیا کاندید میشن

      1. از شما بخاطر ساده دل نبودن و ساده لوح نبودنشون متشکریم😂 نظرات ساده دلها. برای عکس هلیکوپتر و …نیس ، برای ابراز حمایت موساد از احمدی نژاده

  2. اسرائیل تا کی میتونه اینقدر دست و پا بزنه؟ احمدی نژاد اگر سیاست بیشتری داشته باشه برای خودش خوبه، مردم مشهد استقبال خیلی خوبی امروز داشتند قبول باشه.

  3. احمدی نژاد و بسیاری دیگه از این افراد ، با رفتارها ، عقاید ،وطرفداریهای منافقانه از دشمنان ایران ، در گذشته رد صلاحیت خودشون رو صادر کردن !! احمدی نژاد و این افراد ، اصلاً نمیتونن کاندید ریاست جمهوری اسلامی ایران باشن که موساد و سیا و اتحادیه اروپا و اسرائیل و آمریکا ، خوشحالی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *