منهای فوتبال

بازداشت خبرنگار هتاک به شهید رئیسی

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ بر اساس شنیده‌ها، خبرنگار گیلانی که مطالب توهین آمیز او درباره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی حاشیه ساز شده بود عصر امروز (شنبه) با دستور قضایی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

نکته قابل تأمل و توجه درباره موارد مشابه اینکه چه زمانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نسبت به مطالب این افراد از خود حساسیت نشان می دهد و چه زمانی نسبت به مجوزهای صادر شده از سوی این نهاد برای برخی رسانه ها تجدید نظر خواهد شد؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

دستگیری خبرنگار هتاک به رئیس جمهور شهید

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. دیشب ار سر کار برمیگشتم رفتم نانوایی محل ی ایرانی اول صف بود هفت نفر افغانی جلوتر از من هرکدام هم حد اقل پنج تا می‌خواستند عابر بانک هم نداشتند و نقد پرداخت می‌کردند.
    به نوانوا اعتراض کردم که یکی درمیان به افغانی ها بدهد که مجبور نشویم چن تا تنور منتظر بمانیم، نانوا که احتمالا نقدی را گران تر حساب می‌کرد گفت اینها مهمان ما هستند، من در جواب گفتم همین امشب بری خونه ببینی بیست نفر از شهرستان مهمان داری چه حسی داری و چطور میتوانی از اونها پذیرایی کنی؟
    من مخالف سیستم موروثی هستم چه پادشاهی و چه مدل دیگر ولی اون اگر بیسواد بود ولی عرضه داشت وخودش نظامی بود و مملکتش اینقدر بدون حساب و کتاب نبود که تعداد اتباع بیگانه از تعداد هموطن خودمان بیشتر باشد، سواد نداشت ولی خدمات زیادی از او بر جای مانده که هنوز استفاده می‌کنیم و مثل او در این پنجاه سال مملکت آباد نشده.
    رضا پالانی نانوایی متخلف را در تنور می انداخت و خودش با لباس مبدل بین مردم می‌گشت.
    فرزندم را برای عکس دندان فرستادم برای دوعکس یک میلیون و هشتصد تومن با بیمه حساب کرده، این نشونه مدیریت کشور و شخص رئیس جمهور است.

  2. ببینید جای که آدم کتک میخوره یا حقش ضایع می شه می‌تونه فحش بده شما هم سعی کن ناراحت نشید ملت ایران حقشان توسط دولت و حکومت ضایع شده . یا مطالبات ملت را پس بدهند یا فحش بشنوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *