فوتبال ایران

وضعیت مبهم ۵ بازیکن پرسپولیس مقابل پیکان

به گزارش دیلی فوتبال؛ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم تلاش می‌کنند تا با پیروزی در این مسابقه، به رده‌های بالایی جدول برسند.

سرخپوشان برای این بازی فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما وضعیت کمال کامیابی نیا مبهم است و مشخص نیست به این دیدار می‌رسد یا خیر؟

البته وضعیت سیدجلال حسینی هم هنوز مشخص نیست. به هر حال پرسپولیس حداقل ۴ یا ۵ بازیکن تاثیر گذار خود را در این بازی در اختیار ندارد. دیروز خبری منتشر شد که نشان می دهد هافبک دفاعی قرمزها این روزها مشغول درمان کتف مصدوم خود است. آخرین خبر درباره وضعیت کمال این است که هر روز دو جلسه فیزیوتراپی می‌کند و به گفته پزشکان نهایتا تا یک ماه دیگر می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

احمدزاده و خلیل‌زاده به دلیل آرای کمیته انضباطی دربی ۹۰ از حضور در تیم‌شان محروم هستند و همچنین سیامک نعمتی نیز به دلیل چهار کارته شدن مقابل شاگردان حسین فرکی بازی نخواهد کرد.

این دیدار درحالی قرار است برگزار شود که سرخ‌ها با کسب ۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و همچنین پیکان با ۵ امتیاز سیزدهم هستند.

منبع: برنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *