فوتبال جهان

زلاتان ابراهیموویچ: نیویورک مجسمه آزادی دارد و سوئد مجسمه زلاتان!

به گزارش دیلی فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ می گوید این خودش بوده که مجبور شده راهش را پیدا کند.

روز سه شنبه، از تندیس زلاتان ابراهیموویچ در ورودی ورزشگاه مالموی سوئد رونمایی شد. این بازیکن ۳۸ ساله در این مراسم به هزاران هوادار حاضر در آن گفت:

هنگامی که به نیویورک می آیید با مجسمه آزادی روبه رو می شوید و هنگامی که به سوئد می آیید با مجسمه زلاتان!

زلاتان ابراهیموویچ: نیویورک مجسمه آزادی دارد و سوئد مجسمه زلاتان!

ابراهیموویچ در مصاحبه با یک روزنامه سوئدی نیز در مورد حرفه خود و باوری که به خود داشته صحبت های جالبی کرده است:

این مجسمه به یک نماد برای اشخاصی تبدیل خواهد شد که دقیقا مثل من احساس می کنند، نمادی که نشان می دهد بدون توجه به این که اهل کجا هستید می توانید به انسان موفقی تبدیل شوید. این مجسمه اثبات می کند که اگر به خود اعتقاد داشته باشید، می توانید به موفقیت برسید.

من بزرگتر از هر شخص دیگری نیستم و یا خاص و انتخاب شده محسوب نمی شوم. من فقط جنگیدم و به خود باور داشتم. هنگامی که فوتبالم را شروع کردم اینگونه نبود که شخصی پخته و دلسوز را داشته باشم که بتوانم از او توصیه هایی بگیرم. به یاد دارم روزی از هنریک لارسن پرسیدم: ‘چه کاری باید انجام دهم و چگونه انجامش دهم؟ به من توضیح بده’. او نیز خیلی ساده گفت: ‘هیچ فردی در جای تو نیست. خودت مسیرت را پیدا خواهی کرد’.

بنابراین کسی که بتوانم به آن تکیه کنم یا در مورد چگونگی پیدا کردن راهم با او صحبت کنم را در زندگی خود نداشتم. این خودم بودم که مجبور به پیدا کردن تعادلم شدم و با ایجاد اعتماد به نفس برای خود و جنگیدن، راهم را پیدا کردم.

منبع: طرفداری

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *