نقل و انتقالاتفوتبال ایرانویژه

مهاجم آفریقایی به استقلال نزدیک شد/ مامه تیام جدید در راه است؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ با منتفی شدن انتقال گری هوپر مهاجم ۳۱ ساله انگلیسی به استقلال، مسئولان باشگاه برای تقویت خط حمله تیم فوتبال استقلال به سراغ گزینه های بعدی خود رفته اند.

مسئولان استقلال به دنبال جذب مهاجم خارجی اند و به گفته آنها در سفر مدیرعامل استقلال به ترکیه نیز علاوه بر گری هوپر با چند گزینه خارجی دیگر هم مذاکره شده است.

هرچند این دور اندیشی از مدیران ایرانی بعید است اما اینبار بنظر می رسد مدیران استقلال سنت شکنی کرده اند؛ این موضوع را روز گذشته یکی از مسئولان باشگاه استقلال خبر داد.

بیشتر بخوانید:
حضور گری هوپر در استقلال لغو شد

توافق مشروط استقلال با یک مهاجم آفریقایی

یکی از گزینه های اصلی انتقال به استقلال یک مهاجم آفریقایی است که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در ترکیه با او به توافق مشروط رسیده است.

منظور از توافق مشروط اینکه اگر به هر دلیلی جذب گری هوپر لغو شد، استقلالی ها مذاکرات نهایی را با او انجام دهند و هرچه سریعتر نسبت به جذب این مهاجم آفریقایی اقدام کنند.

مدیران استقلال توضیحات بیشتری در مورد گزینه آفریقایی ارائه نکده اند اما با توجه به منتفی شدن جذب هوپر و نیاز مبرم استقلال به یک مهاجم، مهاجم آفریقایی مدنظر بیش از هر زمانی به استقلال نزدیک شده است.

هواداران استقلال خاطرات خوب و البته حسرت های بزرگی از مهاجمان آفریقایی دارند و امیدوارند این مهاجم آفرقایی مامه تیام جدید آبی پوشان باشد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *