نقل و انتقالاتفوتبال ایران

چه کسی سرمربی گل گهر سیرجان می شود؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم گل گهر سیرجان که در تعطیلات لیگ در تهران به سر می‌برد، زیر نظر مجتبی جباری خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

این تیم امروز (دوشنبه) در زمین کارگران تهران با سرخپوشان پاکدشت، دیدار تدارکاتی دارد ولی وضعیت سکان‌دار این تیم مبهم است و هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است سرمربی باشد.

پس از برکناری وینگو بگوویچ، گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم‌ در رسانه‌ها مطرح شد که جدی‌ترین آنها علی دایی بود که پس از مذاکره با مسئولان باشگاه گل گهر به علت مسائل شخصی نتوانست هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم ملی امید گزینه دیگر سرمربیگری گل گهر سیرجان بود که مسئولان باشگاه نتوانستند با وی به توافق نهایی برسند.

آخرین شایعه، سرمربیگری علی کریمی است که گفته شده مذاکرات اولیه بین طرفین صورت گرفته اما حسن بدخشان، سرپرست تیم گل گهر این شایعه را رد کرد و گفت که مذاکره‌ای با علی کریمی صورت نگرفته است.

گل گهر روز دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با سپاهان بازی خواهد کرد و اگر تا آن موقع تکلیف سرمربی تیم مشخص نشود، هیچ کسی نخواهد بود که بر روی نیمکت تیم بنشیند چون مجتبی جباری – که بعد از رفتن بگوویچ مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است – مدرک A مربی‌گری ندارد و به این خاطر،  برای او کارت بازی صادر نمی‌شود و نمی‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند.

منبع: ایسنا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *