فوتبال ایران

پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش دیلی فوتبال؛ در چارچوب بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی روز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم خواهند رفتند.

دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای در گذشته مصافی با بکدیگر نداشته اند و به همین دلیل برای پیش بینی نتیجه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی توان از نتایج بازی های رو در رو کمک گرفت.

پرسپولیس پس از برتری مقابل النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۴ بازی در لیگ برتر فوتبال ایران انجام داده که نتیجه آنها ۲ پیروزی و ۲ تساوی بوده؛ این یعنی سرخپوشان در ۳ مسابقه از ۵ دیدارهای قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

هرچند از کنار این موضوع نباید به راحتی گذشت که پرسپولیس اکنون حدود ۳ هفته است که محک جدی نخورده و در فضای مسابقه قرار نگرفته است.

در آن سوی میدان اولسان هیوندای کره جنوبی قرار دارد؛ تنها تیم بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰.

اولسان هر ۵ بازی اخیر خود را برده است؛ هر ۵ مسابقه آخر تیم کره ای در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

با این اوصاف دو تیم در فرم خوبی قرار دارند و البته شرایط نماینده شرق آسیا به مراتب بهتر است و محرومی ندارد در حالی که ۳ بازیکن اصلی پرسپولیس فینال لیگقهرمانان آسیا را از دست داده اند.

شما مخاطبان دیلی فوتبال می توانید نتیجه بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را پیش بینی و در قسمت نظرات کاربران برای ما ارسال کنید.

پیش بینی نتیجه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷۴ دیدگاه ها

  1. ﺑﻪ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺴﯿﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻻﻥ ﭼﻨﺪﻡ ﺟﺪﻭﻟﯿﻦ ؟!ﻣﯿﮕﻪ :ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺪﻡ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﯽ ؛ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ؛ ﺗﯿﻢ ﺳﻮﻡ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻣﺎﯾﯿﻢ 😆

  2. پرسپلیس در این سال از لیگ قهرمانان آسیا معجزه های بزرگی کرده برد پاختاکور که استقلالی ها به ترض فجیح ازشون باختند و السد که ستاره های بزرگی دارد و الهلی که ما اون همه تلاش و پول که برای این بازی مهم کرد ولی پرسپلیس در همه ی این بازی ها سربلند بیرون امد ….الان هم ما پرسپلیسی ها منتظر معجزه آخریم که اصلا از پرسپلیس بعید نیست اگه پرسپلیس برای باختن از هیندا به این مرحله رسیده بود این همه خدا در بازی های قبلی اون کمکش نمیکرد و همون بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی میباختمن از قدرت وبرد صحبت نمی کنم …..من از غیرت و تلاش و عشق صحبت می کنم

  3. بازی صف صفر می‌ره برای پنالتی و تو پنالتی پرسپولیس می‌بره حتما، استقلالی ها هم انشاالله قسمتتون میشه اگر از بازیهای پرسپولیس درس بگیرید 

      1. برو حاجی استقلالی ها اینقدر بیکار نیستن….اشتباه  بازیکن خودتون رو به پا استقلال ننویس………اولسان راحت قهرمان میشه

  4. اولسان خیلی خیلی قویه و تو ۹تا بازی قبل نباخته تو لیگ قهرمانان ورزشگاه تو قطر داور مال قطر و قطر هم با کره جنوبی  خوبه پرسپولیس هم به خاطر اینکه از النصر عربستان برد الان قطر ها میخوان که پرسپولیس ببازه و فقط خدای بالا میتونه معجزه کنه که پرسپولیس ببره از زبون یک پرسپولیسی دارم میگم ❤

  5. ❤❤پرسپولیس قهرمااااااااااااااان میشه❤❤،اماماطرفدارای پرسپولیس یادمون نمیره که بعضی از استقلالی هاچشم دیدن این پیروزی روندارن.امااگر روزی این فینال رفتن قسمتتون شد(البته که قسمتتون نمیشه).مطمعن باشیدماهم رفتارای خودتون رو انجام میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *