فیلمفوتبال جهان

فیلم| خلاصه بازی آنتورپ و خنت امشب یکشنبه ۲۸ دی ۹۹

به گزارش دیلی فوتبال؛ دو تیم خنت و آنتورپ در چارچوب هفته بیستم لیگ بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان به اتمام رسید.

هونگلا (۷۵) برای آنتورپ گلزنی کرد.

علیرضا بیرانوند در این بازی دروازه بان آنتورپ بود و در دقیقه ۵۱ یک پنالتی به حریف داد که با خوش شانسی بازیکن حریف این ضربه پنالتی را به تیر دروازه زد.

خلاصه بازی آنتورپ و خنت در لیگ بلژیک که امشب یکشنبه ۲۸ دی ۹۹ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

واکنش های علیرضا بیرانوند در بازی آنتورپ و خنت
خطای پنالتی علیرضا بیرانوند مقابل خنت

فیلم خلاصه بازی آنتورپ و خنت

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. سلام، خدایی بیرو خیلی عالی بازی می‌کنه این هوادارای آنتورپ چرا دفاع گند تیمشون رو نمیبینن بیرو این همه سیو کرد وگرنه کم کم سه چهار تا گل میخوردن ، امیدوارم با یاری خدا و تلاش و کوشش خود بیرو به رتبه های بالاتر و بهتر برسه.

  2. سلام دفاع داغون دارن انتظار بیش از حد از بیرانوند دمش گرم فق باید روی دریافت توپ به صورت یک ضرب بیشتر کارکنه

  3. عالی بود. خب یه دروازه بان دیگه باید چیکاربکنه. مشکل تیم شون دفاع هست. متاسفانه تیمش. تیم خوبی نیست. خداپشت وپناهش. بنده خدا با هزاران امید به اونجا رفته. 

  4. عالی بود با همین قدرت و شورو شعف و با تمرین بیشتر به امید خدا در بهترین تیمهای اروپا بازی خواهی کرد.فقط صبور باش و مستحکم.

      1. بیرو امروزعالی بود اما هنوزبه اون بیرو تواوج توایران نرسیده که اونم با اعتمادبه نفس بیشتر ویه کم عق شدن باروال تیم و تکنیک بلژیک به یاری خدا اماده ترمیشه.. بیروبایدهمیشه شرایط روحیش بالا باشه همین شانس موفقیتش هست درتیمهای بزرگتر…. بیرو دمت گرم سیو زیر طاق که گل صددرصدی بی   دروردیش 

  5. ایول بیرو ماشالا عالی بودی ایشالا همیشه ب کلین شیت، ولی مربی بجای خریدن دروازه بان باید ب فکر خرید چند تا دفاع خوب باشه و ترکیب دفاعی بوینه الان ن از روی تعصب بلکه واقعیت میگم این بازی حداقل سه تا گل برای خنت داشت ک خدارو شکر بیرو همه رو ازشون گرفت ولی خدایی این چ وضع دفاع کرده و شایدم تو فرهنگشون اینجور باشه که ده نفر خراب کنند گردن دروازه بان بندازم تازه اگر بازی قبلی. سه گل دریافت کرد ولی فصل گذشته همون تیم کلوب بروژ پنج گل به آنتورپ زده بود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *