فوتبال ایران

اولین خروجی استقلال مجیدی مشخص شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ محمد دانشگر، مدافع مورد توجه این روزهای فوتبال ایران در آستانه ترک تیم استقلال قرار گرفته است و باید از جمع آبی پوشان جدا شود.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه اعلام کرده تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد و او بدین ترتیب در لیست خروجی قرار گرفته است.

در این راستا شنیده می‌شود احتمال دارد دانشگر به دلیل تحت قرارداد بودن با استقلال و مبلغ مورد توجه قراردادش با یک بازیکن از هر تیمی که خواهان او باشد معاوضه می‌شود‌.

دانشگر در بازی مقابل پیکان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی داشت و پس از آن هم در رختکن با بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های این تیم جروبحث کرده بود.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. تقصیر فرشید اسماعیلی بود که تو هیجده قدم خودی داشت کار ریسکی میکرد و نزدیک بود با حرکات نمایشی توپ را لو بده اونهم تو جام حذفی که دانشگر بهش تذکر داد و کار درستی کردولی چون وریا غفوری اصلا با وظایف کاپیتانی آشنا نیست و جربزه کاپیتانی نداره این مشکلات پیش میاد کلا فرشید اسماعیلی به تیم فکر نمیکنه وفقط در فکر خود نمایی و حرکات نمایشیه وبیشتر مواقع توپ را لو میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *