فوتبال جهانویژه

نتیجه بازی منچستریونایتد و ویارئال| قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های ویارئال و منچستریونایتد در چارچوب بازی فینال مسابقات لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که وقت های قانونی و اضافه این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل های این بازی را جرارد مورنو در دقیقه ۲۹ برای ویارئال و ادینسون کاوانی در دقیقه ۵۵ برای منچستر یونایتد به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی هر دو تیم ۱۰ ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند تا همه چیز مانند نتیجه بازی مساوی پیش برود و نوبت به دروازه‌بان ها برسد که پشت توپ بایستند. در حالی که رویی دروازه‌بان ویارئال ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد، داوید دخیا سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ نتوانست همتای خود را شکست دهد و به این ترتیب ویارئال اولین قهرمانی بین‌المللی‌اش را با فتح لیگ اروپا جشن گرفت تا فصل آینده در کنار سرگروه‌های لیگ قهرمانان اروپا، در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز حضور پیدا کند. منچستریونایتد هم با قبول شکست، از کسب دومین قهرمانی‌اش در لیگ اروپا باز ماند.

این چهارمین قهرمانی اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال ویارئال در لیگ اروپا پس از سه قهرمانی متوالی او با تیم سویا بود که رکوردش به‌عنوان پرافتخارترین مربی این رقابت‌‌ها را دست نیافتنی‌تر کرد.

نتیجه بازی منچستریونایتد و ویارئال| قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا

نتیجه بازی منچستریونایتد و ویارئال

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *