منهای فوتبال

لیست کامل قیمت گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در مرداد ۱۴۰۰

به گزارش سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال؛ امروزه خرید یک گاوصندوق مناسب و با کیفیت کار آسانی نیست. گاوصندوق های زیادی از برندهای ایرانی وخارجی با ابعاد، قیمت و کاربردهای گوناگون در بازار موجود است که کار انتخاب را برای ما دشوار کرده است. ما در این مقاله عوامل تاثیر گذار بر قیمت گاوصندوق و لیست کامل قیمت گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در مرداد ۱۴۰۰ را برمی شمریم.

برای مثال اگر به زیبایی محل کار یا خانه خود اهمیت می دهید بهترین گزینه انتخاب گاوصندوق هتلی است که از شیک ترین گاوصندوق های موجود است و یا اگر در خانه وسایل ارزشمند زیادی دارید که می خواهید از امنیت آن اطمینان حاصل کنید؛ ما خرید گاوصندوق بانکی را به شما پیشنهاد می کنیم .

در نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه بهترین کیفیت را در برابر ارزان ترین قیمت دریافت خواهید کرد. لیستی از قیمت های گاوصندوق کاوه و ایران کاوه در مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر قرار داده ایم که می توانید مشاهده کنید و با مقایسه آن با دیگر برندها به قضاوت بنشینید.

گاوصندوقمدلقیمت
ایران کاوه۱۰۰K۹۵۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۱۲۰۰SDKK۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۱۵۰KK۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۱۵۰KR۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰DKK۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰DKR۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰KK۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰KR۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰SDKK۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۲۵۰SKK۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۳۵۰SKK۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
ایران کاوه۷۵K۹۸۰,۰۰۰ تومان
کاوه۱۵۰KR۴,۱۸۵,۰۰۰ تومان
کاوه۷۵KR۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان
کاوه۱۰۲۰KR۹,۱۵۵,۰۰۰ تومان
کاوه۲۵۰KR۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۳۵۰DKR۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۵۲۰KR۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۵۵۰DKR۹,۸۱۰,۰۰۰ تومان
کاوه۵۵۰KR۷,۱۹۵,۰۰۰ تومان
کاوه۶۲۰KR۶,۵۲۰,۰۰۰ تومان
کاوه۷۲۰KR۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۷۵۰DKR۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۷۵۰KR۹,۸۱۰,۰۰۰ تومان
کاوه۸۲۰KR۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان
کاوه۹۲۰KR۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

چه فاکتورهایی در قیمت گاوصندوق نقش دارند؟

گاوصندوقی که شما بتوانید دارایی های ارزشمند خود را در خانه یا محیط کار و یا حتی در اتومبیل شخصی خود حفاظت کنید و احتمال دزدی وسرقت اموال تان را به کمترین حد ممکن برساند، دارای ویژگی های خاصی ست که آن را از انواع گاوصندوق های نامرغوب؛ جدا می سازد. فاکتور های مانند وزن ، بدنه ، ابعاد زبانه و موارد دیگر که در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق لحاظ میشود و استاندارد آن را به بالاترین درجه می رساند ، موارد مهم در خرید گاو صندوق باید رعایت شود که در ادامه به آن می پردازیم.

نقش وزن و ابعاد گاوصندوق در قیمت

گاوصندوق ها در ظاهر، وزن و ابعاد با هم متفاوتند و طبیعی ست که هر چه ابعاد یک گاوصندوق بزرگتر باشد؛ وزن آن نیز بیشتر است. ابعاد فضایی که گاوصندوق در آن قرار می گیرد ، چیزی که می خواهید در آن نگه داری کنید و همین طور وضعیت اسکانی خود را هنگام خرید مد نظر قرار دهید. اگر صاحب ملکی نیستید که گاوصندوق را برای آن خریداری می کنید به فکر خرید محصولات سبک تر که وزن کمتر از صد کیلوگرم دارند باشید که چرخ دار باشند.

گاوصندوق ها بر اساس وزن به سه دسته سبک ، متوسط و سنگین تقسیم بندی می شوند:

  • گاوصندوق های خانگی وهتلی به دلیل کوچک بودن ابعاد و جزئیات ، جزء گاوصندوق های سبک محسوب می شوند. این محصولات معمولا در یک یا دوطبقه ساخته شده و برای مدارک کوچک و یا اشیایی کم اندازه و با ارزش مثل طلا و جواهرات و پول نقد، کارایی دارند.
  • دسته دیگر که به گاوصندوق های آسانسوری معروفند از دو بخش تشکیل شده اند. قسمت بالایی ویترین است که با فشار دادن یک دکمه به قسمت پایین منتقل شده وقفل می گردد. این گاوصندوق ها در موزه ها و فروشگاه های طلا و ساعت فروشی استفاده می شود و قیمت نسبتا بالایی دارند.
  • گاوصندوق های بانکی به دلیل حجم بالای پول یا دارایی های ارزشمندی که در خود جای می دهند؛ باید بزرگ وسنگین باشند. به علاوه ، موادی که در ساخت بدنه این گاوصندوق ها استفاده می شود نیز در وزن آن بی تاثیر نیست. در موقع خرید دقت کنید که وزن زیاد ورق و بتن های داخل گاوصندوق بانکی؛ فضای آن را کوچک نکرده باشد.

ضد حریق بودن گاوصندوق

شاخص UL استاندارترین سطح ایمنی در برابر حرارت است. محصولی با داشتن این شاخص در برابر آتش سوزی های شدید مقاوم است. میزان حرارت برای گاوصندوق های نسوز کوچک دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد است که به مدت ۹۰ دقیقه مقاومت کند به صورتیکه محتویات آن در اثر گرما و حرارت بالا دچار تغییر نشود؛ حتی رنگ کاغذ درون گاوصندوق هم مثل قبل باقی بماند. این مدت زمان و میزان حرارت برای گاوصندوق هایی در ابعاد بزرگتر، بیشتر خواهد بود .

تاثیر قفل گاوصندوق در قیمت

از دیگر فاکتورهای کیفی هر گاوصندوق نوع قفلی ست که بر روی درب آن تعبیه شده است. انواع قفل های نصب شده بر روی درب گاوصندوق به ۳ دسته: قفل های مکانیکی، قفل های الکترونیکی و دیجیتال تقسیم می شود که هر یک دارای مزایا و معایبی می باشد  اگر مقاله پیشین ما را با عنوان نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه مطالعه کرده باشید، می دانید که چگونه قفل مناسب را با توجه به شرایط محیطی و زمینه مصرفی خود انتخاب کنید.

مطمئن در برابر سرقت و ضربه

از دیگر فاکتورهای مهم کیفی در یگ گاو صندوق ضد سرقت بودن آن است. زبانه های ثابت و متحرک در یک گاوصندوق نیز از دیگر ویژگی های ساختار امنیتی آن محسوب می شود. گاو صندوق هایی که در برابر ضربه و انفجار نیز مقاوم اند. قالب درب های شان به صورت پلکانی است تا به زور دیلم باز نشود. در صورت آسیب به لایه درونی برخی از گاوصندوق های ضد سرقت آژیر هشدار دهنده ای به صدا درمی آید و در صورتی که مالک حضور نداشته باشد؛ با ارسال پیامک خطر از موضوع سرقت آگاه می گردد.

کلید مادر گاوصندوق

حال که از تمام جوانب کیفی و امنیتی خرید یک گاو صندوق آگاهی دارید؛ بهتر است در کنار آن به وجود یک کلید مادر هم دقت کنید .این کلید به شما در زمان فراموشی رمز گاوصندوق و قفل شدن کامل آن کمک خواهد کرد.

یک کلید مادر قابل کپی شدن نیست پس در حفاظت آن از چشم افراد سودجو نهایت سعی خود را بکنید چراکه داشتن یک کلید مادر به تنهایی برای بازکردن درب گاوصندوق کافی ست و در صورت مفقود شدن آن باید به شرکت سازنده گاوصندوق مراجعه کنید.

امکانات جانبی

فاکتورهایی مثل ضمانت پنج ساله قفل گاو صندوق های ایران کاوه ، هشدار صوتی، جنس ورق، يراق آلات، لولای گاوصندوق و تقسیم بندی فضای داخلی آن و بسیاری عوامل دیگر از جمله امکانات جانبی می باشد که جزء آپشن های یک محصول است و با آگاهی داشتن از آن می توانید محصولی مطمئن و با کیفیت را خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق مرداد ۱۴۰۰

از جمله مهمترین موضوعات در انتخاب گاوصندوق، قیمت گاوصندوق است.

نوسان ارز و عدم ثبات قیمت فولاد و فلزات اما موجب شده تا قیمت ها دایما در حال تغییر باشند.

قیمت گاوصندوق با توجه به مشخصات فنی و ابعاد و البته برند سازنده آن تعیین می شود.

نوع تچهیزات جانبی و رمز به کار رفته که امنیت و کارایی گاوصندوق را بالا برده نیز از عوامل تاثیرگذار روی قیمت است.

در پایان این گفتار برای آگاهی شما از قیمت گاوصندوق و یا سفارش بر اساس قیمت به نمایندگی گاوصندوق کاوه می توانید در جدول فوق به لیستی که از قیمت گاوصندوق های کاوه در مرداد ۱۴۰۰ تهیه کرده ایم، مراجعه کنید.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *