منهای فوتبال

رقص سرنا امینی| گریه تلخ سرنا امینی پس از انتشار کلیپ رقص + فیلم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار فیلم کلیپ رقص منتسب به سرنا امینی چهره مشهور اینستاگرام فارسی جنجال به پا کرد.

فیلم منتشر شده که در آن فردی با شباهت زیاد به سرنا امینی [احتمال ویرایش ویدیویی کلیپ وجود دارد] با آهنگ های خوانندگان فارسی زبان در حال رقص است به سرعت در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش شد و با واکنش این چهره مشهور اینستاگرامی همراه بود.

سرنا امینی که به موجب ساخت ویدیوهای طنز شهرت یافته در واکنش به کلیپ رقص به اصطلاح لو رفته ای که در فضای مجازی پخش شد، در یک لایو اینستاگرامی با گریه های تلخ توضیحاتی ارائه داد.

او با بیان اینکه فردی متاهل و مادر است و هیچ توجیهی برای انتشار فیلم هایی از این دست ندارد از هواداران خود خواست در صورت مشاهده ویدیوهای مرتبط با این ماجرا محتوای منتشره را گزارش کنند.

لایو اینستاگرامی سرنا امینی پس از انتشار کلیپ رقص منتسب به او را در فیلم زیر تماشا کنید.

همچنین خانم امینی متن هایی به شرح زیر در استوری اینستاگرامش منتشر کرد:

سلام عزیزان آن رقص هایی که پخش کردند و نوشتند «رقص سرنا» من نیستم و ساختگی و ادیت است؛ من متاهل و یک مادرم، چرا باید همچین کاری بکنم؟

همین فردا از طریق پلیس فتا اقدام به شکایت از صفحاتی که اقدام به انتشار کلیپ کرده اند می شود.

استوری سرنا امینی

به گزارش دیلی فوتبال؛ کنشگری فعال در فضای مجازی بخشی از سواد رسانه ای بوده که در ایران کمتر به آن توجه شده است، کاربران شبکه های اجتماعی می توانند با اقدام به موقع و صحیح در برخورد با محتواهایی از این دست که با نیت سوء استفاده و یا خدشه دار کردن وجهه افراد عمدتا مشهور منتشر می شوند از گسترش شایعه ها جلوگیری کنند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. انتظار داری با اون کلیپ های مضحک برات ویدیو نسازن هییییییی
    بخودت بیا تو که میگی مادری
    مادر خیلی مقام بزرگی داره بفکر زندگی و بچه بزرگ کردنت باش
    شاد کردن دیگران خوبه اما به چه قیمت😢
    برای خودت و شوهر و خانوادت زندگی کن و مادر واقعی باش

  2. نظرهمه‌متین..اقاجون‌‌اولاهیشکی‌مجبورنیس‌چیزی‌روکه
    دوست‌نداره‌بزورنگاه‌کنه.دوماهرکسی‌رومیذارن‌توقبرخودش
    وکسی‌تاوان‌اشتباه‌کسی‌رونمیده.سوماخانواده‌هممون
    مهمونی‌وعروسی‌میرن‌ومیرقصن‌اونوقت‌بایدمجازاتشون
    کنیم؟پس‌‌اگه‌‌خودشه‌به‌ماچه‌نه‌خودش‌نیس‌بازم‌به‌ماچه.تنها
    لطفی‌که‌میتونیم‌براش‌بکنیم‌اینه‌که‌‌‌آبروش‌روبیشترازاین
    دست‌به‌دست‌نکنیم.ممنون‌ازهمه‌مردصفت‌ها

  3. آخه چرا با آبروی مردم بازی میکنید خودش میگه من نبودم.به خدا درست نیست برای کسی دردسر درست کنیم لطفا منتشر نکنید اینجور کلیپ ها رو.

  4. سلام. لطفا تا آخر بخونید👇💔
    عزیزان سرنا یه واینر اینستاگرامه که الان ۶.۹ میلیون فالوور داره و اگر واقعا بشناسیدش متوجه میشید که هیییچ وقت نمیاد همچین کاری بکنه. همیشه خواسته دل مردم رو شاد کنه و همیشه چهارچوب ها رو رعایت کرده و به نظرم بین بقیه واینر ها جز معدود کسانیه که درست کارشو انجام میده و هدفش واقعا مشخص و برای هدفش زحمت میکشه. پس نمیاد برای جذب فالوور و… همچین کار های احمقانه ای بکنه. خودش هم میگفت که هیچوقت فالور فیک نزده و حتی تبلیغ های مسابقه و… نمیکنه که مردم فقط برای خودش و کلیپ هاش فالوش کنن. اگر باور نمیکنید خودتون برید لایو های قبلی اش رو نگاه کنید🌹
    پس خواااهشش میکنم بدون اطمینان و شناخت کامل از سرنا جان(و حتی هر کس دیگه ای) اون کلیپ ها رو پخش نکنید و نظر ندید. به خدا گناه داره واقعا حق داره اینجور گریه کنه😭

  5. یه سوال
    مگه رقصیدن چه ایرادی داره؟
    اصلا گیریم که خودش باشه ( که نیست) مگه چی میشه که برقصه زومبا و دور میله که نرفته یه قر دادن الکی که این حرفا رو نداره 😑😑 سرنا جان ناراحت نباش فردا یه چیز دیگه گرون میشه مردم به بدبختی های خودشون میرسن اصلا یادشون نمیاد.

    1. سرنا لطفا حجاب کامل و عفت را حداقل در کلیپ هایت رعایت کن
      من که نمیدونم تو هم که در کلیپ هایت قرهایی میدی فرقش چیست
      جز اینکه آن تو نبودی

    1. شماها ادمای عقده ای هستین که از پیشرفت دیگران دارین جر می خورید اگه پیج سرنا رو داشته باشی همیچین زری نمیزنی طرف داره گریه میکنه کار من نبوده این اسکل قرمساق داره میگه خود خودشه وقتی به بچه سال گوشی میدی همین میشه بعد سرنا اصلا نیازی به این ویدیو های جنجالی نداره تا اینجا هم زحمت کشیده از زندیگش گذاشته مردم رو شاد کنه بزودی هم جشن ۷ میلیون شدنشو جشن میگیره با شماها ۸۰ میلیون شدیم واقعا متاسفم برا مردم که این جور افکار مریضی دارن و انقدر بی پولی بدبختی روشون فشار اورده (مهم اینا نیستن) مهم عقل و افکارو شعور ادمه که میشه از طرف های طرف فهمید

    2. خداوندا! تو صاحب فرمان و سلطنتى. به هر كس (طبق مصلحت و حكمت خود) بخواهى حكومت مى دهى و از هر كس بخواهى حكومت را مى گیرى و هر كه را بخواهى عزّت مى بخشى و هر كه را بخواهى ذلیل مى نمایى، همه خیرها تنها به دست توست. همانا تو بر هر چیز توانایى.
      سرکارخانم سرنا امینی؛ شمااینقدر محجوب وباوقارومعصوم هستید که توی این مدت کوتاه به این همه اعتبار، محبوبیت وشهرت رسیدید. به فرمایش قرآن همه عزت وخیرها ازسوی خداست واین محبوبیت بدست آمده نشات گرفته ازنیت ودل پاک شماست. انشااله هرکی میخوادباآبروی شما وهرکس دیگه ای بازی کنه وباانتشاراینگونه کلیپهای سخیف قصد داره به اعتبار و محبوبیتتون لطمه بزنه بحق اون اشکهایی که داری می‌ریزی واون دله شکسته ات خدا ازش نگذره و روسیاه بشه. اگرچه هرکسی که شماروبشناسه وکلیپاتونودیده متوجه میشه که چقدرمتین وباوقار هستیدواصول وچارچوب حرفه ای و درکلیپاتون همیشه مراعات کردید واین هم وجه تمایزشماباخیلی ازهمکاراتونه وهرگز شمابرای جذب فالور بیشتراقدام به اینکارا نمی کنید. پس واگذارکنیدبخدا. هرقصدو غرضی دراین کاربوده انشااله خداوند ازشون نگذره. ارادتونو ازدست ندیدوبا توکل به خدا به کارتون ادامه بدید چراکه حسودان و کج فهمها همینو میخوانکه شما جا بزنید. انشااله همچنان موفق باشید.
      امیدوارم این مطلب روخودتم بخونی بلکه ذره ای از ناراحتی ونگرانی ات کاسته بشه.

    1. یه سوال
      مگه رقصیدن چه ایرادی داره؟
      اصلا گیریم که خودش باشه ( که نیست) مگه چی میشه که برقصه زومبا و دور میله که نرفته یه قر دادن الکی که این حرفا رو نداره 😑😑 سرنا جان ناراحت نباش فردا یه چیز دیگه گرون میشه مردم به بدبختی های خودشون میرسن اصلا یادشون نمیاد.

      1. یه سوال چرا الان موقع گریه اش وسایل معلومه خودش معلوم نیست این نقشه ای برای بیشتردیده شدنش بود اصلن به این صفحه هم پول داده برایرچاپش ،اه برای خودمم متاسف هستم که توضیح دادم بس ملت احمقی داریم

        1. عجب چیزایی از خودتون در میارید. چرا بدون اطلاع از شخصیت یه آدم درباره اش نظر میدید؟ روز قیامت باید جواب این کاراتونو پس بدید. سرنا آبرو داره چرا باهاش بازی میکنید؟ واقعا برای شما و کسانی مثل شما متاسفم

        2. اسکل پلشت اگه تو لایو بودی همچین زری نمیزدی احمق هم جدو ابادته بی شرف انقدر ادمایی مثل شما زیاده …
          ادمایی مثل شما این جور ویدیو هارو درست میکنین چون زورتون میاد پیشرفت دیگران ببینید نمیتونید استعداد دیگران ببینید .
          وقت گذاشتن برا جواب ادمای نفهم مثل تو هدر دادن وقته

  6. ۱.من ویدئویی که گفتی ندیدم
    ۲.ولی شهرت هم حسن هایی دارد و هم مضراتی، برای شما می توانم بگویم چیک چیک مستونت بود آیا فکر زمستونت هم بود
    شما خانمید لذا بیشتر باید مواظب باشید چون افراد حسود و بی غیرت زیاد هستش می دانی تفاوت گل و غنچه در چی هستش در این است که گل عطرش را به همه پخش می کنه ولی غنچه عطرش و گل برگهایش را از همه گایم می کند پس سعی کن غنچه باشی

    1. خیلی تاثیر گذار بود.میدونی حرفت درسته ها ولی دیگه ازین مثالای چرت نزن آخه گل کجا آدم کجا الان چون حیونا عریون مام باید عریون باشیمxDیا چون غنچه بلاخره گل میکنه مام باید بلاخره عریون بشیمxD. با حرفت مشکل ندارما ولی با اینجور مثالای شاعرانه که هیچ حقیقتی پشتشون نیست شدیدا مشکل دارم.

      1. با سلام و احترام به شما خانمی که تصمیم فعالیت در عرصه هنر داره باید قائده ببین جاتو بعد بزار پاتو رو رعایت کنه به عنوان داداش جانبازت بگم تو مملکتی که خون داده این اعمال جائی نداره. رعایت کن و دل دلسوخته هاشو نسوزون و از یک مادر توقع بیشتری هست و آرزوی عاقبت بخیری دارم واست پایدار باشید انشاءالله تعالی والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

        1. برادر جانباز عزیز صحبت شماکاملامتین . بنده هم خانواده شهید هستم . اما شما که مدعی هستی توی این مملکت که برای عزت و سربلندی نظام و انقلاب خون ها داده شده ، کار و حرفه این بنده خدا که واقعا و انصافا نسبت به بقیه واینر ها اصول و چارچوب اخلاق رو کاملا رعایت میکنه و خیلی هم متین و باوقار هست توی جامعه جایی نداره ودل دلسوخته هارو بیشتر میسوزونه ، !! آیا دل این دلسوخته ها از چپاول بیت المال و اختلاس و دزدی و هزار جنایتی که توی این مملکت داره اتفاق میوفته و دل مردم رو به درد میاره هم میسوزه ؟!! یا فقط کلیپ کذایی که برای این بنده خدا که داره دل مردم رو توی این وانفسای اقتصادی و هزاران بدبختی که ملت دارن شاد میکنه آتیش گرفته. التماس کمی منطق و انصاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *