منهای فوتبال

فیلم| همخوانی آهنگ حمیرا در ارکستر سمفونیک برج میلاد تهران پس از ۴۰ سال

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از همخوانی آهنگ همزبونم باش از حمیرا در ارکستر سمفونیک بزرگ تهران در برج میلاد پس از ۴۰ سال بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که از ارکستر سمفونیک بزرگ تهران ضبط شده است، نوازندگان کنسرت پس از ۴۰ سال قطعه ای بی کلام از ترانه همزبونم باش حمیرا را نواختند و حاضران در سالن با موزیک شروع به خواندن ترانه کردند و رهبر ارکستر و نوازندگان چنان به وجد آمدند که تا پایان برنامه مردم را همراهی کردند.

فیلم کامل همخوانی آهنگ حمیرا در ارکستر سمفونیک برج میلاد تهران پس از ۴۰ سال که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم همخوانی آهنگ حمیرا در ارکستر سمفونیک تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. خدا شاهده چقدر حالم خوب شددمت گرم!! ارکسترسمفونیک مربوط به چه وقتی است؟ بعیدمیدونم تو ایام ماه محرم بوده باشه چون بهیچ وجه آقایان!! مجوزش را نمیدن. آره دوست عزیز من هم یکی از آن پدرها هستم که دیگه نمیتونم حداقل توقعات بچه هامو برآورده کنم!! گرانی افسارگسیخته از یک سو و توقعات و خواسته های گاهاً تندخویانه بچه ها از یک سو. منم به سیدمحرومان رای دادم ولی مثل…..پشیمانم!! خداپدرتو بیامرزه حسن کلید

  2. خدا همشونو لعنت کنه
    هم اونا رو هم تأیید کننده هاشونو
    این همه شهید دادیم که برگردیم به۴۰سال پیش
    خدا نگذره از اونایی که سکوت می کنن

  3. حمیرا خانم… یادش بخیر…. یه زمان کافه های طهران عشق هایی بود توش ک تا صد سال ک هیچ تا ابد تکرار نمیشه.
    چی شد نگاه کن…. حسرت ب دل شدن مردم.

    1. توی این روزهای سخت وکه مسئولین خواب هستن و مشکلات اقتصادی و گرانی بی حد وحصر کمر مردم رو شکسته و غم واندوه و ناامیدی سراسر زندگی ۹۰درصد رو فرا گرفته این کار قشنگ حداقل چند دقیقه مردم رو شاد میکنه ومیبره به رویای روزهای خوب گذشته گذشته ای که دیگه بر نمیگرده من به اصطلاح به سید محرومان رای دادم ولی مثل اون حیوان با وفا پشیمانم اون هم شعار دروغ و وعده پوچ واین گرانی که نای نفس کشیدن وتوان مردم رو برده آیا دروغ گفتن با لباس پیامبر حرام نیست فریب ۱۳ملیون نفر حرام نیست سیدی که اگر جیره آجیل خشکش دیر بشه دمار از محافظین و همراهانش در میاره آیا بفکر شکم گرسنه ۹۰درصد مردم هست میدونه ومیفهمه بخش زیادی از جامعه ماههاست توان خرید میوه رو ندارن حال پدری که از فرزندش خجالت میکشه رو میفهمه آیا تا بخال از فرزندانش خجالت کشیده بلطف ۶کلاس سواد نه ولی لیسانسه هایی هستن که از فرزندانشون خجالت میکشن

      1. چارتا ادم دوزاری مثل تو رای داده ۷۰میلیون ادم بدبخت کردین رفت
        واقعا برای یه عده متاسفم که هیچ وقت از ظلمت در نخواهند امد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *