منهای فوتبال

نیکا نیکوبین کیست؟ | ماجرای انتقام شهادت سردار سلیمانی توسط نیکا نیکوبین + عکس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ رسانه های آمریکایی مدعی شدند نیکا کوبین دختر ایرانی الاصل برای گرفتن انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک مرد آمریکایی را مجروح کرده است.

به گفته این رسانه ها پلیس ایالت نوادا مدعی شده زنی حین قرار با مردی که از طریق اینستاگرام با وی آشنا شده بود، او را به تلافی قتل شهید حاج قاسم سلیمانی با چاقو مجروح کرد.

نیکا نیکوبین ۲۱ ساله به تلاش برای قتل، ضرب و جرح و سرقت متهم شده است. پلیس شهر هندرسون در گزارشی نوشته است که او از طریق اینستاگرام با این مرد قرار گذاشته بود و این دو نفر توافق کرده بودند که ۱۴ اسفندماه در هتل سانست استیشن قرار بگذارند و اتاقی را با هم اجاره کنند.

بنا بر ادعای پلیس نوادا، نیکا نیکوبین در اتاق چراغ را خاموش می کند، چشم های مرد را می بندد و چند دقیقه بعد مرد دردی را در گردن خود احساس می کند.

پلیس در گزارش خود نوشته که نیکوبین برای «انتقام علیه نیروهای آمریکایی که [شهید سپهبد] قاسم سلیمانی را به قتل رسانده اند» چاقویی را در گردن مرد فرو کرده بود. مرد او را از خودش دور کرد و از اتاق بیرون رفت و به پلیس زنگ زد.

به گفته پلیس، نیکوبین نیز از اتاق خارج شد و به کارکنان هتل گفت که مردی را با چاقو زده است. او به بازرس پلیس گفته است که خواسته انتقام بگیرد.

نیکا نیکوبین کیست؟ | ماجرای انتقام شهادت سردار سلیمانی توسط نیکا نیکوبین + عکس

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *