فوتبال ایراننقل و انتقالات

واکنش ارسلان مطهری به پیشنهاد استقلال

به گزارش دیلی فوتبال؛ ارسلان مطهری، مهاجم ذوب آهن عامل نتیجه نگرفتن این تیم را بدشانسی می داند که در نهایت منجر به کنار گذاشته شدن علیرضا منصوریان شد.

مطهری امیدوار است باشگاه هر انتخابی می کند در نهایت منجر به موفقیت ذوب باشد تا بتوانند جایگاه اصلی خودشان را در جدول پیدا کنند.

این مهاجم که در آستانه نیم فصل چند باری اسمش دوباره برای استقلال مطرح شد ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع در این خصوص همه چیز را به باشگاه ذوب آهن محول کرده است.

ارسلان مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازهم اسم تو حوالی باشگاه استقلال شنیده شد که قصد دارند تو را با مرتضی تبریزی تعویض کنند؟ گفت:

من هم این مسائل را شنیدم اما زیاد از این حرف ها تعجب نکردم چون خیلی تا نقل و انتقالات نیم فصل بود.

همیشه این صحبت ها هست و من به عنوان بازیکن باشگاه ذوب قطعا اگر تیمی خواهان من باشد باید درخواست خود را به باشگاه بدهد و آنها تصمیم گیرنده هستند و بدون شک تابع نظرشان هستم.

من با ذوب آهن قرارداد دارم و اولویتم موفقیت این تیم است و با قدرت کار را برای رسیدن به این خواسته پیش می برم.

وی افزود:

همیشه گفته ام و بازهم می گویم که هر وقت اسم استقلال و پیشنهاد این تیم باشد شیرین است و همیشه دوست داشته ام پیراهن این تیم را برتن کنم و تقریبا همه این را می دانند.

ابتدای فصل هم که می خواستم با ذوب آهن تمدید کنم چند جلسه مذاکره با استقلال داشتم که به خاطر یکسری مسائل این اتفاق نیفتاد.

الان هم به این مسائل فکر نمی کنم چون اولا اتفاقی نیفتاده که بخواهم زیاد به آن بپردازم تا حمل به بازارگرمی شودو از سوی دیگر به عنوان بازیکن ذوب آهن تمام فکر و ذکرم موفقیت این تیم است و اینکه بتوانم بهترین عملکرد را با پیراهن آن داشته باشم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *