نقل و انتقالاتویژه

فرهاد مجیدی بمب نقل و انتقالات را در استقلال منفجر می کند؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ آیاندا پاتوسی نامی آشنا برای هواداران استقلال است. مهاجمی که در نیم فصل لیگ هجدهم به جمع آبی پوشان اضافه شد و با عملکرد درخشانی که در ترکیب استقلال داشت مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفت.

پاتوسی این روزها شرایط چندان خوبی در بنی یاس امارات ندارد؛ از آنجاییکه تیم اماراتی ۱۰ بازیکن خارجی دارد و در لیگ این کشور هر تیم مجاز به استفاده از ۶ بازیکن لژیونر است، پاتوسی نه آنچنان بازی می کند و نه چندان عملکرد موفقی در بازی هایی که به میدان می رود دارد.

شنیده ها حاکی است نیمکت نشینی پاتوسی در امارات باعث شده او دوباره برای بازگشت به لیگ برتر ایران به دنبال تیم باشد.

از طرفی فرهاد مجیدی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در لیستی که زمان توافق با مدیران استقلال به آنها ارائه کرده بر جذب دو مهاجم تاکید زیادی دارد؛ ارسلان مطهری و آیاندا پاتوسی.

با توجه به اینکه گرفتن رضایتنامه مطهری کار دشواری به نظر می رسد، پاتوسی که چندان از شرایط خود راضی نیست، هم گزینه اصلی باشگاه استقلال به حساب می آید و هم کار سختی برای جدایی از تیم اماراتی و پیوستن به استقلال ندارد.

با این تفاسیر اگر مجیدی همچنان بر جذب بازیکنان لیست ارائه شده به باشگاه تاکید داشته باشد، هیچ بعید نیست در نیم فصل لیگ نوزدهم، بمب نقل و انتقالات را در استقلال منفجر کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *