منهای فوتبال

زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game 2) + تیزر

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تیزر فصل دوم سریال کره ای بازی مرکب بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و زمان پخش فصل جدید Squid Game به یکی از سوالات کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

در یکی از جذاب ترین اخبار چند روز اخیر، نتفلیکس از بازگشت سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game) با فصل دوم خبر داد.

نتفلیکس از ساخت فصل دوم «بازی مرکب» خبر داد و اطلاعات کلی درباره فصل جدید این سریال درام سیاه نیز منتشر کرد.

زمان پخش فصل دوم بازی مرکب

سریال بازی مرکب در زمان سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد و رکورد پربیننده ترین سریال شبکه نتفلیکس را شکست.

این سریال داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می کند که در مجموعه ای از بازی های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می شوند.

هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب در نامه ای که توسط نتفلیکس منتشر شده اطلاعات کمی درباره فصل دوم این سریال را ارائه کرد.

با اعلام کارگردان سریال، در فصل دوم اسکویید گیم شخصیت «جی هیون»‌ و «رئیس» مردی با نقاب که اداره بازی را برعهده دارد در فصل دوم بازمی گردند.

همچنین امکان دارد مردی که کت و شلوار به تن داشت و با کارت های بازی «داکجی» بازیکن استخدام می کرد نیز به فصل جدید Squid Game 2 بازگردد.

نتفلیکس هنوز تاریخ پخش فصل دوم سریال بازی مرکب را اعلام نکرده است.

فیلم تیزر فصل دوم سریال کره ای بازی مرکب که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

تیزر فصل دوم سریال اسکویید گیم Squid Game 2

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. فصل اول سریال بازی مرکب فوق العاده مهیچ و جذابه و بیننده رو به سمت خودش جذب می کنه بی صبرانه منتظر شروع فصل دومش هستیم

  2. من درباره فصل اول این فیلم شنیدم ک نباید دید چون سابلیمینال داره ک مغز و به سمت آدم کشی و نمی دونم چیز دیگه ای بود یا ن ،سوق می ده ،ولی درباره درست بودن این موضوع و یا درباره فصل دوم فیلم ‌نمی دونم ،خودتون از منابعی ک مطمئنید معتبره تحقیق کنید تا متوجه بشید

    1. من درباره فصل اول این فیلم شنیدم ک نباید دید چون سابلیمینال داره ک مغز و به سمت آدم کشی و نمی دونم چیز دیگه ای بود یا ن ،سوق می ده ،ولی درباره درست بودن این موضوع و یا درباره فصل دوم فیلم ‌نمی دونم ،خودتون از منابعی ک مطمئنید معتبره تحقیق کنید تا متوجه بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *