منهای فوتبال

زمان واریز سود سهام عدالت تیر ۱۴۰۱: خبر خوش برای جاماندگان

به گزارش دیلی فوتبال؛ برخی منابع خبری در توییتر اعلام کردند زمان واریز سود سهام عدالت و همچنین ثبت نام جاماندگان این سهام در جلسه شورای عالی بورس در تیر ماه ۱۴۰۱ مشخص شده است.

بر اساس گفته دستیار رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، سه تصمیم جدید در مورد سهام عدالت اخذ شده است.

۱- به سازمان خصوصی‌سازی اجازه داده شد که در صورت درخواست شرکت‌های غیربورسی سرمایه پذیر سهام عدالت در رابطه با افزایش سرمایه اقدامات لازم را انجام دهد.

۲- سازمان خصوصی‌سازی با همکاری شرکت سپرده گذاری در پایان شهریور سال جاری سود سهام عدالت از محل سود شرکت‌های غیر بورسی را پرداخت کند.

وی به این سوال که میزان سود مذکور چقدر است، پاسخ داد: در ابتدا بخشی از این پول باید صرف افزایش سرمایه شرکت‌ها شود و مابقی آن واریز خواهد شد.

۳- سازمان خصوصی سازی با همکاری سازمان بورس فرایند پذیرش شرکت‌های سرمایه پذیر غیر بورسی در شرکت‌های بورس و فرابورس را پیگیری کند تا در اسرع وقت فرایند پذیرش و درج نماد شرکت‌ها انجام شود.

بر اساس این گزارش ۲۲۸ مین جلسه شورای عالی بورس با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر اعضا شورا سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

سهام عدالت به دلیل دربرگیری ۴۹ میلیون نفری که دارد، هر هفته با انتشار اخبار متعددی مواجه می شود.

علاوه بر افرادی که هم اکنون دارای برگه‌های سهام عدالت هستند، تعداد زیادی از افراد هم منتظر تعیین تکلیف سهام عدالت برای جاماندگان هستند.

نحوه ثبت نام جاماندگان اصل و سود سهام عدالت

حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی سازی در زمینه جاماندگان سهام عدالت می‌گوید: جاماندگان سهام عدالت در وضعیت فعلی لازم نیست، هیچ‌گونه اقدامی را انجام دهند و همچنین هیچ مبلغی را نباید برای ثبت‌نام پرداخت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشمولان جدید دریافت سهام عدالت باید نسبت به این موضوع آگاه باشند که نیازی به ثبت‌نام نیست، جاماندگان مرحله نخست جزو دو نهاد حمایتی هستند که از سوی وزارت تعاون تعیین و مورد تایید قرار گرفتند.

البته افرادی سهام عدالت دارند و هنوز موفق به دریافت سود این سهام نشده‌اند، می توانند با ارائه شماره شبای خود در سجام در ماه‌های آینده این سود را دریافت کنند.

زمان واریز سود سهام عدالت تیر 1401: خبر خوش برای جاماندگان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

زمان واریز سود سهام عدالت در تیرماه ۱۴۰۱

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *