منهای فوتبال

عکس شرم آور| کودک آزاری، جرم نیست؛ گرایش جنسی به کودکان عادی شود

به گزارش دیلی فوتبال؛ انتشار گزارش نشریه آمریکایی USA Today با مضمون کودک جرم زدایی از کودک آزاری و عادی سازی گرایش جنسی به کودکان با واکنش های منفی بسیاری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام مواجه شد.

پس از تصویب قوانین حمل آزادانه سلاح و ممنوعیت سقط جنین که هر دو قانون موجب ایجاد ناهنجاری ها در جامعه درحال فروپاشی آمریکا می شود، نشریه یواس‌ای تودی اینبار در گزارشی بی شرمانه به عادی سازی روابط جنسی با کودکان پرداخت و مدعی شد جوامع باید به سمتی حرکت کنند که کودک آزاری جرم نباشد.

این نشریه آمریکایی در این گزارش شرم آور که با واکنش های منفی گسترده از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد خواستار تعیین قوانینی شد که از گرایش جنسی به کودکان جرم زدایی شود و ارتکاب عمل «کودک آزاری» بزه محسوب نشده و شامل جریمه یا زندان نشود.

عکس تیتر نشریه آمریکایی درباره جرم زدایی از کودک آزاری و گرایش جنسی به کودکان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس شرم آور| کودک آزاری، جرم نیست؛ گرایش جنسی به کودکان عادی شود

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

کودک آزاری جرم نیست!

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. چرا حرف مفت میزنین اصلا این خبر یه شایعه بوده که متاسفانه رسانه های داخلیه ما بزرگش میکنن و امریکارو مشکل دار تر از ما نشون میدن بابا دستتون برای همه رو شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *