منهای فوتبال

فیلم| خیرالله طهماسبی دهناشی کیست؟: از گروگان گیری تا کشته شدن در فارسان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از خیرالله طهماسبی دهناشی یکی از اشرار منطقه باباحیدر شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های منفی کاربران مواجه شده است.

خیرالله طهماسبی دهناشی شرور سابقه دار منطقه باباحیدر فارسان چهره جدیدی است که رسانه های معاند سعی در قهرمان سازی از او دارند؛ فردی که علاوه بر گروگان گیری، عامل شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی شد.

منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: با وقوع یک مورد آدم ربایی در یکی از استان های همجوار فرد گروگان گیر به صورت مسلحانه با یک خودرو به سمت ماموران تیراندازی کرد و موجب شهادت گروهبان یکم «مرتضی کریم زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» شد.

وی اظهار داشت: در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز، گروگان گیر مسلح (خیرالله طهماسبی) به هلاکت رسید.

فیلم تهدید خیرالله طهماسبی دهناشی علیه ماموران نیروی انتظامی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم خیرالله طهماسبی دهناشی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. خیرالله دهناشی اهل منطقه عقیلی در شهرستان شوشتر است که پس از درگیری با نیروهای انتظامی در شهرستان باباحیدر در چهارمحال و بختیاری و شهادت دو مامور نیروی انتظامی وارد شهرستان فارسان شد و پس درگیری با نیروهای انتظامی شهرستان فارسان و زخمی کردن یک نفر دیگر توسط تک تیراندازان نیروی انتظامی کشته شد
    او اصلا اهل شهرستان باباحیدر نبود بلکه درگیری در باباحیدر بود لطفاً اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *