فوتبال ایران

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال جنجال به پا کرد

به گزارش دیلی فوتبال؛ مصاحبه جدید یحیی گل محمدی درباره استقلال و صحبت های او علیه آبی پوشان جنجال به پا کرد.

یحیی‌ گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین روز دوشنبه سرخپوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم اما این یارگیری به طرز عجیبی متوقف شد و الان در چند پست نیاز به تقویت داریم. روند یارگیری ما خیلی کند پیش می رود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی افزود: در جلسه ای که با درویش داشتم او خیلی گنگ و مبهم در مورد موضوع جذب بازیکن صحبت کرد؛ امروز دو بازیکن برای پست مهاجم در اختیار باشگاه قرار دادم، یک بازیکن از پرتغال در این منطقه نیاز داریم و درویش می گوید در حال حاضر برای انتقال پول به پرتغال با مشکل روبرو هستیم.

یحیی گل محمدی در پاسخ به این پرسش که چطور باشگاه های دیگر [اشاره به استقلال و سپاهان] بازیکن جذب می کنند اما پرسپولیس نمی تواند این کار را انجام دهد، اعلام کرد: این پرسش را من نیابد پاسخ دهم، روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است.

وی در پایان در مورد لغو شدن اردوی ترکیه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا ما نتوانستیم به ترکیه برویم؟ باشگاه خصوصی شده که این مشکلات برطرف شود. پول بورس در حساب باشگاه است، اما نمی‌توانیم برداشت کنیم. سوال من این است که چرا این پول فقط برای ما قفل است و آن تیم دیگر مشکلی در این رابطه ندارد؟

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال جنجال به پا کرد

واکنش باشگاه استقلال به مصاحبه جنجالی یحیی گل محمدی

رسانه رسمی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های یحیی گل محمدی علیه آبی پوشان نوشت: به آقای یحیی گل محمدی متذکر می شویم که در خصوص باشگاه استقلال اظهار نظر ننمایند؛ این برای چندمین بار است که وی در خصوص استقلال مصاحبه کرده و لازم است که به این رفتار غیر حرفه ای خود پایان دهند.

باشگاه استقلال تاکید کرده است: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم در آستانه آغاز فصل جدید با اینگونه اظهارنظرهای حاشیه ساز مقابله کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *