منهای فوتبال

عکس اینستاگرام| رایحه ربیعی کیست و چه نسبتی با عفت نوبری دارد؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از تذکر لسانی رایحه ربیعی، آمر به معروف حجاب در اتوبوس بی آر تی تهران در نمایشگاه کتاب سال جاری در اینستاگرام دوباره خبرساز شد و واکنش های کاربران را برانگیخت.

بر اساس تصویر منتشره در فضای مجازی رایحه ربیعی دختر چادری پیش از آنکه در اتوبوس بی آر تی با سپیده رشنو که مشخص شد از عوامل منافقین و ضد دین در ایران بوده درگیر شود، در نمایشگاه کتاب به برخی افراد بی حجاب تذکر داده بود.

برخی منابع مجازی عفت نوبری استاد ادبیات را مادر رایحه ربیعی و فردی به نام رضا ربیعی را پدر او معرفی کرده اند.

گفتنی است، پیش تر ویدیویی از درگیری دو نفر در اتوبوس بی آر تی پیش تر در رسانه های ضدایرانی منتشر شد و آنطور که در این فیلم مشخص است پس از تذکر یکی از شهروندان با نام رایحه ربیعی نسبت به کشف حجاب در اتوبوس، فرد تذکرگیرنده با کمک یکی از همراهانش اقدام به هتاکی و ضرب و شتم آمر به معروف کرده و با فیلمبرداری از این اقدام خود آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

عکس رایحه ربیعی در نمایشگاه کتاب سال جاری که در پیج اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس اینستاگرام| رایحه ربیعی کیست و چه نسبتی با عفت نوبری دارد؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اینستاگرام رایحه ربیعی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. هزاران درود و آفرین به سرکار خانم رایحه ربیعی بزرگوار و باشرف و دوست داشتنی و پاک و مومن و انقلابی و با نجابت و با اصالت و غیور و لعنت به این جماعت برعندازان اغتشاشو و تمامی دشمنان و منافقین و بیگانه پرستان پست و رذل

  2. چقدر نفرت آورین!!! واقعا دارم میگم بوی تعفنتون همه جا رو برداشته!! انسانیت صفر!! یک مشت دروغگوی وحشی کثیف!! حساب خودتونو از مردم ایران جدا کنید!! رسانه های ضدایرانی؟!!!! نه!! رسانه های ضدجمهوری اسلامی!! رسانه های حامی ایرانی!! ضدایرانی شماهایین که ایرانی جماعتو به گوله میبندین کی دیگه این چرت و پرتاتونو باور میکنه که انقدر احمقانه و با این متن چرک و خنده دار دست و پا میزنین واسه حفظ بقا

  3. افراط و زیاده روی از نشانه های نادانی است. از حضرت علی.
    دیگه اینکه در کره زمین این رفتارهای عجیب از ما سرمیزنه زیاده روی هست.

  4. رضاشاه با توپ و تشر چادر از سر زنان برکشیداما طبق فیلمها تنوع پوشش درایران وجود داشته الان سیاست گذاران به غلط میخواهند همان کاری که رضاشاه کرد را برعکس کنندوبازور وگشت ارشاد وشلبک به ورزشکار و زیر گرفتن مادر زنان را چادری کنندغافل از اینکه اگه مردم زیربار زور میرفتند طاغوت را سرنگون نمیکردند

  5. اينكه بخواييد الكي هر كسي كه مخالف سياست هاي كشور باشه بهش برچسب بزنيد كه اين با منافين دستش تو يه كاسه س و از عوامل صهيونيست هاست و از عوامل صعودي بوده و … . اونوقت تو جامعه دو دستگي ميشه . جنگ داخلي ميشه . نا امني ميشه . مردم به چادري ها رحم نميكنن . تو رو قرآن اين كارها رو نكنيد . به خدا مادرهاي ما همهع شون چادري هستن . يه كاري نكنيد مادر من بره بيرون از مردم كتك بخوره . اونوقت من مجبور بشم به مادر خودم بگم حق نداري چادر سرت كني . من اين كارو ميكنم و اگر ببينم جامعه براي مادر من نا امنه ميگم بي حجاب بشه . تو رو قرآن با اين حماقت هاي خودتون اين يه ذره دين و حجاب هم از بين نبريد . بزاريد مردم خودشون با رغبت بيان با حجاب بشن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *