منهای فوتبال

عکس| «وقار رسول» خواننده سرود سلام فرمانده در آذربایجان ربوده شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشره از وقار رسول مداح اهل بیت و خواننده سرود سلام فرمانده به زبان ترکی در آذربایجان که توسط نیروهای رژیم صهیونیستی ریوده شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

وقار رسول، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به علت برنامه ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از ۴ روز پیش به دست نیروهای امنیتی ‎رژیم صهیونیستی ربوده شده و تا به امروز خبری از وی در دست نیست.

‏ گزارش ها حاکی از آن است که در مناطق تالش نشین آذربایجان ماموران پلیس در مراسم های عروسی کشیک می دهند تا مانع اجرای سرود زیبای سلام فرمانده بشوند.

سرود حماسی سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.

‏برکات اندیشه مقاومت اسلامی در آذربایجان به سرعت درحال ظهور بوده و این یعنی برهم خوردن معادلات ۳۰ ساله رژیم صهیونیستی در این کشور.

عکس وقار رسول مداح اهل بیت و خواننده سرود سلام فرمانده در آذربایجان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| «وقار رسول» خواننده سرود سلام فرمانده در آذربایجان ربوده شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس وقار رسول خواننده سلام فرمانده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. بردنش برای اونها بخونه …😂 یعنی مغزتون اندازه خرس تنبل هم کار نمی کنه ،،😂 اگر این کشورها وقتشون رو مثل شما اینجوری سر مسائل سطحی و خیالی تلف میکردن که الان قدرت اول جهان نبودن مثل شما و افغانستان و پاکستان و فلسطین بودن … 🤭

    1. اینها اینقدر خودشون در توهمات این چرندیات گرفتار هستن که فکر میکنند دنیا هم مثل اینها تمام مشکلات کشورشون رو رها کردند و فقط چسبیدن به چرندیاتی همچون حجاب و سرود عنقلابی خوندن!!!🤦

    2. قدرت اول جهان؟
      قدرت اول جهان اون کشوریه که برای اولین بار بعد از جنگ جهانی به صورت مستقیم به آمریکا موشک میزنه. قدرت اول جهان اون کشوری نیست که تو جنگ ویتنام و افغانستان شکست بخوره!
      و قدرت اول جهان اون کشوریه که به ابرقدرت دنیا پهپاد صادر میکنه🙃
      پس یادبگیر و تکرار کن تا عادت کنی ایران ابرقدرته

  2. شما را به خدا دست بردارید رژیم صهیونیستی با اون همه برنامه های بزرگ در سرتاسر جهان که برای رسیدن به اهداف پلیدش داره و مرتبا پروژه های بزرگ رو در دست داره، چرا باید بیاد یه مداح رده پایین مملکت ما رو بدزده.شماها زیادی خودتون رو دست بالا گرفتید.به خدا رژیم صهیونیستی اصلا توی ذهنش هم به این جور مسایل فکر هم نمیکنه.چی رو میخواهید به مردم اثبات کنید.آخه یه سرود چرا براتون این همه مهمه که به خاطرش بیایید داستان درست کنید.

    1. چرا اینقدر الافیدددد ملت داره از گشنگی میمیره، حالا هی شما سلام بده و دستمال بکش… اگر دین ندارید لااقل شرف داشته باشین…

      1. نمیدونم هرچی میخوام فکر کنم تو اسکل نیستی باز نمیشه.
        بزار یه بار بگم شاید کسی رو نداری تا اینارو برات توضیح بده.
        کشور بودجه و وزرا مختلفی داره. یکی کار فرهنگی میکنه یکی اقتصادی یکی نظامی اما از اونجایی که تو عقل تو سرت نیس صفر و صدی نگاه میکنی. پس بفهم و یادبگیر کشور از بخش های مختلفی درست شده. هیچوقت تو هیچ کشوری نمیان یه بخش و یه وزارت کشور رو به خاطر بقیه بخش ها تعطیل کنن.
        اگر دین نداری عقل داشته باش!

    2. به همون دلیلی که اتفاقات بزرگ از چیز های کوچیک شروع شده و به همون دلیلی که سرود سلام فرمانده نه ایران بلکه در کل جهان خونده شده.
      شاید سنت نخوره و بچه باشی ولی اولین کسی که رپ رو خوند و نوشت میخواست صداشو و پیامشو برسونه!

  3. سلام دوست عزیزی که این مطلب رو نوشتی یسوال آیا بایه شعر مشکلات ما حل میشه خیلی خوبه ازین شعرا درست بشه ولی بازم ملت درگیر فقر اقتصادی هستن اگر شما راست میگین یه راه حل برا حل مشکلات این ملت داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *