فوتبال ایران

اللهیار صیادمنش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد

به گزارش دیلی فوتبال؛ علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی ایران در خصوص مصدومیت اللهیار صیادمنش اظهار داشت: این بازیکن آسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت مصدوم شده است و زمان زیادی را برای درمان خود نیاز دارد و احتمال دارد اللهیار را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اختیار نداشته باشیم. تلاش خودمان را می کنیم ولی فشار آوردن به بازیکن برای رسیدن به جام جهانی کار ما را سخت و شرایط بازیکن را برهم می زند.

پزشک تیم ملی ایران در خصوص وضعیت مصدومیت وحید امیری هم گفت: امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می دهد. کار با توپ، کارهای سرعتی و تمرینات هوازی زیر نظر بدنساز تیم ملی در حال پیگیری است و مرحله و به مرحله پیش می رویم.

وی در خصوص این که وحید امیری به جام جهانی میرسد یا خیر، افزود: برنامه درمانی امیری به این شکل است که اواخر شهریورماه و یا اوایل مهر ماه تمرینات نرمال خود را آغاز کند و با توجه به فاصله ۲ ماهه تا جام جهانی از اول مهرماه فرصت مناسبی برای تمرینات او وجود دارد، اما چون آسیب دیدگی امیری بسیار سخت بوده است باید مرتبا زیر نظر باشد تا مشکل خاصی برای این بازیکن پیش نیاید.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *