فیلم

فیلم| مصاحبه سروش رفیعی و واکنش تند بازیکن پرسپولیس به اظهارات جنجالی حسن عباسی

به گزارش سرویس فیلم خبرگزاری دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مصاحبه سروش رفیعی پس از بازی پرسپولیس و تراکتور و واکنش تند این بازیکن به اظهارات جنجالی حسن عباسی علیه بازیکنان فوتبال بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو سروش رفیعی با اعلام اینکه دیگر اصلا حوصله فوتبال بازی کردن نداریم، خطاب به حسن عباسی گفت: وجود داری بدون بادیگارد بیای جلوی ما حرف بزنی؟

هافبک پرسپولیس همچنین با اشاره به احضار برخی بازیکنان این تیم جهت توضیحات درباره فعالیت مجازی آنها افزود: از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می زنید و ما را می خواهید اما یک نفر هر چه دلش می خواهد می گوید و هیچی به هیچی؟

فیلم مصاحبه سروش رفیعی و واکنش تند بازیکن پرسپولیس به اظهارات جنجالی حسن عباسی علیه بازیکنان فوتبال که در اینستاگرام منتشر شده است را در دیلی فوتبال تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مصاحبه سروش رفیعی درباره صحبت های حسن عباسی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. حسن عباسی و رایفی پور متریک‌های نادانی هستند جرات طرح مسایل و بدبختی های که امثال خودشون برای مردم بوجود آوردند رو ندارند و خودشون رو طیب و طاهر میدانند ولی مسبب تمام بدبختی های ما نشان از جهل و نادانی و مرده پرستی ماست قطر ۵۱سال پیش که به استقلال رسید تلی از خاک و بیابان بود ولی الان میزبان جام جهانی است ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم نخیر اقای عباسی دیگه حرفاتون خریداری ندارن یعنی دیگه اون چهره خبیثتون برامون رو شده

    1. ببین شما یا اطلاعات کافی نداری در مورد این دو عزیز یا سر عنان داری با نظام. چندین سال هست نخبگان سیاسی فریاد میزنن در مورد سلیبریتیها .البته این آقای رفیعی حتما خودشو معروف و سلیبریتی فرض کرده.بلخره برای جلب توجه هر کاری میکنن.تا اسمشون با حاشیه بشه .این هم بگذرد و روسیاهی ….

    2. ببین شما یا اطلاعات کافی نداری در مورد این دو عزیز یا سر عنان داری با نظام. چندین سال هست نخبگان سیاسی فریاد میزنن در مورد سلیبریتیها .البته این آقای رفیعی حتما خودشو معروف و سلیبریتی فرض کرده.بلخره برای جلب توجه هر کاری میکنن.تا اسمشون با حاشیه بشه .این هم بگذرد و روسیاهی ….

  2. آقای رفیعی به عنوان یه طرفدار دو آتیشه پرسپولیس میگم.صحبتهای حسن عباسی هرچند تند و گاها بی انصافی بود(مخصوصا نسبت به بازیکنان بزرگی که می شناسم)اما حقایقی هم در بر داشت که مرا به خود آورد .با کلی استرس وفشار فوتبال شما را پیگیری می کنیم از باختتون خیلی ناراحت میشیم. بعد میبینیم شما اصلا یک کلمه هم راجع به فوتبال حرف نمی زنید.مگه طرفدارای شما مسخره شما هستند..واقعا تاسف میخورم که چرا سالها به خاطر امثال شما این قدر وقت خودم را تلف کردم.

  3. آقای رفیعی کمی مطالعه کن
    حسن عباسی از شما بیشتر معروفه و این ارتباطی به اتفاقات اخیر ندارن.
    وجود رو فقط تو و بقیه ی نون به نرخ روز خورها دارید نه دکتر حسن عباسی که جلوی صدام و دنیا به همراه هزاران جوان از من و شما بهتر وایستاده.
    گل محمدی هم بی جا کرده در مورد مسائلی که تخصص ندارم اظهار نظر میکنه.من خودم از طرفدارهای پرسپولیس هستم ولی برای من پیراهن پرسپولیس مهمه نه افرادی که به اسم حرفه ای گری هر تیمی که خورشتش پر دنبه تر باشه بدون توجه به احساسات پاک طرفدارها اون وری غش میکنن.

    1. “دکتر” حسن عباسی؟ :)))))))
      همین که به یه بیسواد که فقط بلد فحاشی کنه میگی دکتر نشون میده چقدر ابلهی!
      حسن عباسی فقط با شانتاژ و حرفای جنجالی زدن معروف شده تا قبل از اظهار فضل کردنش درباره ی فوتبال و فوتبالیست‌ها کسی اصلا نمیدونست این کیه!
      چه گلی به سر مردم زده که بخواد حالا منتی سر مردم باشه؟

      1. تو نمیشناسی دلیل همیشه مردم نشناسن استاد حسن عباسی رو . ایشون موسس اندیشکده یقین هست که مطالب اساسی میزنه با استناد . برو بشناسش بعد بیا نظر بده.بعد باید یه جوابم به آقای حجت بدم که گفته قطر فلان و بهمان .اولا قطر هر کاری میکنه با اجازه ایرانه که امثال تو قدرت درک اون رو ندارن. ثانیا قدرت ایران برای کل دنیا مسجل شده و شماها کوری یا خودتو زدی به کوری.بله مرزهای اقتصادی ایران در حال گشایشه ولی مطمئنن دشمن داخلی و خارجی این و دوست نداره .ایران به حول قوه الهی با قدرت به پیش خواهد رفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *