منهای فوتبال

احضار دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از احضار جمعی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خبر دادند و به بررسی علت این احضار پرداختند.

برخی رسانه ها مدعی شدند چند بازیکن پرسپولیس و کریم باقری مربی این تیم به دلیل آنچه حمایت از حسین ماهینی که به خاطر حمایت این بازیکن پیشین پرسپولیس از اقدامات آشوبگرانه عده معدودی اغتشاشگر در خیابان ها دستگیر شد؛ عنوان شده به یکی از نهادهای حافظ امنیت احضار شد.

دیروز(یکشنبه) بازیکنان پرسپولیس با بستن مچ بند مشکی به دلیل آنچه حمایت از حسین ماهینی و مهسا امینی عنوان شده در بازی مقابل تراکتور سازی تبریز حاضر شدند؛ البته مهدی ترابی بازیکن خوش تکنیک سرخ ها خود را از این صف جدا کرده و با بازیکنان همکاری نکرد تا هیزم در آتش رسانه های معاند نریزد.

گفتنی است، قبل از شروع بازی شایعه شده بوده است که بازیکنان پرسپولیس به دلیل آنچه حمایت از حسین ماهینی عنوان شده حاضر به بازی کردن نیستند که مشخص شد تاخیر در شروع بازی به دلیل خرابی در سیستم روشنایی ورزشگاه آزادی بوده است و این اخبار کذب است.

هنوز اخبار رسمی مبنی بر احضار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به نهاد امنیتی از سوی هیچ مقام مسئولی تایید نشده است.

احضار دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

علت احضار بازیکنان پرسپولیس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. از بچگی عاشق پرسپولیس بودم اما به همه‌ی تیم ها احترام میذارم
    طرفداران واقعی فوتبال به بازیکنانی که با مردم هستن احترام میذارن و دست تک تکشون ما ملت میبوسیم،کريمی ها،باقری ها،آزمون ها،دایی ها،غفوری ها،مجیدی ها برای همیشه در دل و قلب مردم ایران خواهند ماند
    امثال ترابی هم اینقدر کوچک و بی وجود هستن که حتی ارزش کامنت گذاشتن هم ندارن

  2. سلام من‌خودم‌یک‌پرسپولیسی هستم اما آنچه این روزها سر پرسپولیس مظلوم در آورده بسیار تاسف انگیز و غیر قابل باور است ، او علاوه بر اینکه خودش وارد حاشیه ی فتنه شد تیم را هم وارد فتنه کرد و دودش به چشم همه ی ما رفت ، من به بزرگان پرسپولیس هشدار میدهم که این مرد دیگر صلاحیت رهبری تیم ما را ندارد ، او در مصاحبه اش هم از فتنه ای که معاندان و دشمنان ایران درست کردند حمایت کرد ، تیم را هم وارد فتنه کرد و یک فرد نصیحتم را تحدید به قتل کرد.یحیا را از تیم بردارید هفته ی آینده شکست بعدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *