فوتبال ایران

فاش شد؛ فحش پرتغالی الهویی مربی گل گهر علت عصبانیت شدید ساپینتو

به گزارش دیلی فوتبال؛ در حالی که بازی استقلال و گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر با اعلام پنالتی به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو در جریان بود، امیر عرب براقی داور مسابقه سرمربی پرتغالی استقلال را با کارت قرمز اخراج کرد.

ریکاردو ساپینتو نیز با عصبانیت شدید به سمت برخی از اعضای نیمکت گل گهر سیرجان از جمله سعید الهویی مربی این تیم رفت تا با او درگیر شود.

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال هم که جلوی ساپینتو را گرفته بود به دلیل برخورد دست سرمربی پرتغالی به دنده هایش دچار مشکل شد و نیمکت نشینان استقلال سرپرست این تیم را روی نیمکت نشاندند.

بر اساس شنیده های دیلی فوتبال، علت ناراحتی و عصبانیت عجیب ریکاردو ساپینتو الفاظی بوده که الهویی مربی گل گهر استفاده کرده و به زبان پرتغالی به سرمربی استقلال فحش داده است؛ البته سرمربی پرتغالی نیز واکنش مشابهی نشان داد تا داور هر دو را اخراج کند.

جالب است که ریکاردو ساپینتو پیش از بازی استقلال و گل گهر سیرجان از امیر قلعه نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. به این فوتبالیست های یه تفنگ بدن تو هر بازی ۱۰ کشته و ۱۰۰ زخمی میدن بعد با پرویی تمام میان از حکومت ایران انتقاد میکنن شما دست خالی همو دارید تیکه پاره میکند وای به حال این که جای پلیس ایران باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *