فوتبال ایران

چشم امید پرسپولیس به بازگشت آنتونی استوکس

به گزارش دیلی فوتبال؛ محمدحسن انصاری فرد در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص بازیکنان خارجی جذب شده این باشگاه و شرایط آنتونی استوکس عنوان کرد:‌

ما در نیم‌فصل دو روز زمان داشتیم تا بازیکن را جذب کنیم و به هواداران که انتقاد می‌کردند در خط حمله ضعف داریم باید پاسخگو می‌بودیم.

ما ۱۵۰ بازیکن را در کل دنیا رصد کردیم و آنها را به آقای کالدرون معرفی کردیم تا وی انتخاب کند و بعد از آن آقای کالدرون چند نفر را معرفی کردند و ما با آنها وارد مذاکره شدیم و بعد از مرخصی‌شان دیگر در این مورد به ما جواب ندادند.

در روزهای آخر نقل و انتقالات استوکس و اوساگونا جزو گزینه‌های ما نبودند و بعد از آمدن آقای گل‌محمدی در شرایط اضطرار این بازیکنان را جذب کردیم. سرمربی تیم از اوساگونا راضی است.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:

استوکس یکی از بهترین بازیکنانی است که به ایران آمده چه حضورش در زمان در باشگاه تراکتور و چه در تیم ما آمد خیلی‌ها به ما گفتند این بازیکن مشکل عدم تعهد دارد.

ما به خاطر مشکلاتی که در خط حمله‌مان داشتیم باید بازیکنی مثل آنتونی استوکس را وارد تیم‌مان می‌کردیم.

با توجه به همه شرایط ما یک قرارداد خیلی خوب را با او منعقد کردیم و این بهترین قراردادی است که می‌توان با یک بازیکن خارجی امضا کرد.

اگر در هر تمرینی شرکت نکند ۳ هزار دلار و در هر بازی حضور نداشته باشد ۵۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

ما هیچ شکایتی از استوکس به فیفا انجام نداده‌ایم و امیدوار هستیم به ایران بازگردد. 

انصاری‌فرد در خصوص حضور کریم باقری در تیم ملی اظهار داشت:

آقای باقری گفت که در این خصوص باشگاه تصمیم بگیرد و در صحبت‌هایی که با آقای بهاروند شده تصمیم بر آن شد که ایشان در ۲ اردوی کامبوج و هنک‌کنگ حضور داشته باشد و بعد از آن به تمرینات تیم پرسپولیس اضافه شود.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *