فوتبال ایران

بیرانوند برای رسول پناه شمشیر را از رو بست

به گزارش دیلی فوتبال؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس در گفت‌و‌گویی درباره حضورش در نظرسنجی AFC برای انتخاب برترین بازیکن آسیایی در جام جهانی اظهار داشت:

سخت بود آن را باور کنم، اتفاق بزرگی برای من بوده است. این از کسب عنوان مرد سال آسیا برایم مهم تر است. اتفاقی برای کل ایران است.

هواداران پرسپولیس خیلی از من حمایت کردند و من امیدوارم که ایران سربلند باشد و هواداران استقلال، تراکتور و سپاهان این موضوع را ملی ببیند و به من رای دهند.

الان درصدم در این نظرسنجی ۶۴ درصد است.

وی درباره قراردادی که با باشگاه بلژیکی بسته است و پرداختی باشگاه بلژیکی هم گفت:

حدود ۲۰۰ هزار یورو را پرداخت کرده‌اند و حدود ۲۰۰ هزار یورو هم می‌ماند زمانی که تست پزشکی انجام دادم و به حساب باشگاه واریز می‌شود و پس از آن هم مبلغی می‌ماند و من آنجا رفتم به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت:

حتی هزار تومان هم به من و سایر بازیکنان نرسیده است. به نظرم پول را به بشار رسن دادند و قبل از اینکه لیگ تعطیل شود، بشار از من می‌پرسید که چه زمانی برای تست پزشکی باشگاه بلژیکی می‌روی، مثل اینکه دوباره پول از باشگاه می‌خواهد. (باخنده)

وی ادامه داد:

البته بشار رسن حق دارد. قبل از اینکه لیگ تعطیل شود او هر روز و هر وقت سر تمرین می‌رفتم از من می‌پرسید که برای تست نرفتی و … خود من ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر از سایر بازیکنان پول دریافت کرده‌ام.

دیروز بود که به مدیرعامل محترمی که تازه آمده است (مهدی رسول پناه)، پیام داده‌ام و پیام من را خوانده است اما جوابی نداده است. به هر حال می‌توانم راحت از طریق باشگاه بلژیکی جلوی پول را بگیرم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *