فیلم

فیلم| آیا فردوسی پور در ۷ ماه گذشته عزادار بود و برنامه نساخت؟

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش کاربران به ادعای عزادار بودن عادل فردوسی پور طی ۷ ماه گذشته و نساختن برنامه فوتبالی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مروری ساده بر فعالیت کاری عادل فردوسی پور در هفت ماه گذشته نشان می دهد ژست عزاداری او دروغی بیش نبوده و وی در تمام این مدت مشغول پول گرفتن از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است!

گفتنی است، مصاحبه فردوسی پور با علیرضا جهانبخش و بازجویی برای اعتراف گیری از این بازیکن تیم ملی ایران با انتقادهای شدید در فضای مجازی مواجه شده است.

فیلم آیا فردوسی پور در ۷ ماه گذشته عزادار بود و برنامه نساخت؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش کاربران به ادعای عزاداری عادل فردوسی پور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. قانون حجاب اجباری ملت رو از دین و خدا و اسلام متنفر کرده. برای شیطان چی از این خوشحال کننده‌تر که اسلام ب وسیله مسلمان‌نماها متلاشی و نابود بشه. یکم فکر کنین ببینین کیا سنگ حجاب رو به سینه میزنن. مداحی که برا مدیحه سرایی از ائمه از دستمزد میلیاردی خودش نمیگذره و آخوندی ک پول میگیره تا پای منبر تبلیغ دین کنه و مسئولینی با حقوق نجومی ک دستاوردشون پراید سیصدوپنجاه میلیونی و دلار پنجاه تومنیه‌. اینها دلسوز اسلام و دین و حجابند؟! چقدر خنده‌دار😁

  2. بله وقتی روی بیت المال حساسیت واقعی وجود نداره
    وقتی همین جوری فله ای به بازیکنان و برنامه سازان و سینما گران و…
    پول میدید
    آخرش همینا میان با یه پیشنهاد بالاتر علیه خودتون شروع میکنن به چرت و پرت گفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *