نقل و انتقالات

برانکو ایوانکوویچ در لیست گزینه های جانشینی امیر قلعه نویی در سپاهان

به گزارش دیلی فوتبال؛ قرارداد امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با این باشگاه در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

این در حالی است که مسابقات لیگ برتر همچنان تعطیل است و فعلا هم خبری از اقدام باشگاه برای تمدید قرارداد سرمربی تیم نیست.

هرچند که هنوز کسی نمی‌داند آیا واقعا قلعه نویی تصمیمی برای ماندن در سپاهان دارد یا خیر.

با این حال، از گوشه و کنار اخبار تازه‌ای به گوش می‌رسد. شنیده می‌شود در صورتی که قلعه‌نویی برای فصل آتی در سپاهان نماند، باشگاه قصد دارد هدایت این تیم را به محرم نویدکیا و هادی عقیلی دو پیشکسوت محبوب سپاهان بین هواداران این تیم بسپارد.

عقیلی و نویدکیا در چند سال اخیر دوره‌های مربیگری را سپری کرده‌اند و حتی فصل پیش در مقطعی شایعه شد که قرار است نویدکیا دستیار قلعه‌نویی شود.

البته این تنها شایعه موجود در اصفهان نیست. برخی معتقدند اگر ژنرال سنگر سپاهان را خالی کند، جواد نکونام هم می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه سپاهان باشد.

از سوی دیگر هم احتمال حضور مربی خارجی در سپاهان هم کم نیست. نمونه آن هم همین چند هفته پیش بود که نام برانکو ایوانکوویچ برای نشستن روی نیمکت زردپوشان نصف جهان مطرح شد.

البته برانکو فعلا هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد و این شایعه را تکذیب کرد. پیش از این در مقطعی نام زلاتکو کرانچار که سابقه هدایت سپاهان را دارد هم مطرح شده بود.

با این شرایط، به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه سپاهان باید از فرصت استفاده کرده و اگر قصد تمدید قرارداد قلعه‌نویی را دارند تا دیر نشده با او وارد مذاکره شوند.

از طرفی، اگر هم مذاکرات نتیجه‌ای نداشت، سریع سراغ مذاکره با گزینه‌های جایگزین بروند تا تیم در صورت رفتن قلعه‌نویی تیم بدون سرمربی نماند و بتواند خود را برای فصل آینده به خوبی آماده کند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *