منهای فوتبال

برخورد با هنجارشکنان پیست آزادی؛ همایش را با دیسکو اشتباه گرفتند

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از برخورد با هنجارشکنانی که پیست آزادی را با دیسکو اشتباه گرفته بودند خبر داده و وزیر ورزش نیز این هنجارشکنی را خارج از عرف دانست.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: آنچه در حاشیه همایش خودروهای کلاسیک رخ داد، به‌هیچ‌وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: این همایش ۱۶ هزار نفر تماشاگر داشت، اما عدۀ معدودی با رفتارهای خارج‌از عرف تلاش کردند، ساحت ورزش را لکه‌دار کنند.

سجادی تاکید کرد: حراست وزارت ورزش به‌دقت موضوع را بررسی و با خاطیان برخورد قاطع کند.

گفتنی است، به‌تازگی از سوی کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مراسمی در مجموعه آزادی برگزار شد که در آن هنجارشکنی‌ صورت گرفت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مصاحبه وزیر ورزش درباره هنجارشکنی در پیست آزادی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۴ دیدگاه ها

    1. نه شما تب زِر زنی و ربط دادن چیز های بد به بقیه داری عقده ای پاچه خوار ، بخور بخوره ، خوب خوردی حال کردی الان میای کامنت بذاری تا مثلا تشکر کنی از…

  1. سیال و سیال ها
    همون همکاری‌های مستر همفر و سید سعید جلیلی چوب تراش هستن وگرنه آنقدر نفرت پراکنی کار مسلمان واقعی نیست به جز خائن در لباس مسلمان
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی
    آنچه هست به مسلمانی ماست

    1. والله به نظرم سیال طالبانی است.و دائما با دادن این گونه پیام ها می خواهد جلب توجه کند. داره میگه بابا من هستم به من توجه کنید،به من نگاه کنید.الان هم حسابی مورد توجه قرار گرفته و احتمالا ذوق مرگ هم شده.

  2. سیال تو مثل اینکه خیلی توهم زدی. اولا امسال شماها باید اعدام بشید که دارن خون مردم رو تو شیشه میکنن. دوما اگه تو ناراحتی از ایران برو. ایران از همون اول اینجوری بوده ولی امسال شماها اومدید خرابش کردید و فقط دزدیدید و بردید و خوردید. دیگه نفسهای اخرتونه و دیگه دارید تموم میشید و مردم همگی دارن بیدار میشن و میفهمن که شما فقط یاغی گری بلدید و دزدی کردن. سیال شما و امسال شماها باید گورشون رو از این کشور گم کنن و بروند که دیگه به امید خدا برای همیشه تموم میشید . لعنت به همتون که انقدر داعشی صفت هستید. ننگ بر شما باد ….

    1. نه اتفاقا کاملا درست‌میگه لختی ها هم‌همینو میخوان که دیده بشن آخه نه اینکه حیوونیا عقده ی حقارت و خودکم بینی دارن میخوان مورد توجه قرار بگیرن

  3. میگم سیال احیانا از تيمارستان فرار نکرده باشی😂 شایدم عضو داعش بودی از وقتی تار و مار شدن از عراق برگشتی ایران😂 آخه همش در فکر کشتن و آدم خواری هستی از اون جهت گفتم 😂 این سایت هم که جیره خور و دبه پر کن شده 😂

      1. داعشی از کدوم زندان فرار کردی؟
        راسته میگن دینتون داعشی پروره؟
        چرا داعش و بوکوحرام و طالبان و … تمام تروریست های جهان از دین شما هستن؟
        حتی اگر دینتون این‌قدر خشن نباشه، لابد یه پتانسیل هایی داره که همتون دیونه میشد میوفتید به جون مردم🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *