فوتبال ایران

کنایه عجیب علی دایی به بازیکنان تیم ملی ایران

به گزارش دیلی فوتبال؛ علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه با تابناک درباره مقایسه تیم نسل ۹۸ با تیم ملی ایران در مقطع کنونی گفت: تفاوت دوره ما و این دوره در این بود که ما به عشق مردم و برای شاد کردن دل مردم بازی می کردیم؛ ما به عشق ایران و سربلندی نام کشورمان بازی می کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد پاداش ها به اعضای تیم صعودکننده به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، گفت: برای آن تیم هیچ موقع هیچ کاری نکردند؛ خیلی قول ها دادند و خیلی قرارها گذاشتند اما به هیچکدام از آن همه وعده و وعید، جامه عمل نپوشاندند. جو تبلیغاتی راه انداختند اما کسی چیزی ندید.

علی دایی با کنایه به بازیکنان تیم ملی ایران در مورد اعطای مجوز واردات خودرو از سوی دولت تاکید کرد: ما هیچ پاداشی دریافت نکردیم، چون ما برای پول بازی نمی کردیم. ما به عشق مردم‌مان بازی می‌کردیم و همیشه دوست داشتیم کاری بکنیم که مردم مان خوشحال شوند. کسی به خودش و پاداش فکر نمی کرد. از آن تیم ۱۹۹۸ نفراتی هستند که الان حتی در پرداخت اجاره خانه شان مشکل دارند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. علی دایی اسطوره فوتبال ایران هست،بیشتر با نام شماره ۱۰ ایران فوتبال به دنیا معرفی شده،گذشته از اینها نیکوکاری آقای دایی در نزد ایرانیان شناخته شده هست،بازی ایشون با عربها هیچ وقت از اذهان خارج نمیشه،با قدرت بدنی بالا و سر زنی که داشتن همیشه ،۲،۳ تا عرب مراقب ایشون بودن تا گلی وارد دروازشون نشه،در گذشته بنظر من با عشق تر برای فوتبال بازی میکردن،هر چند که الان من فوتبال تماشا نمیکنم!نسل آقای دایی ،کریم باقری ،خداداد عزیز,مهدوی کیا،هاشمیان ،استاد اسدی،عابدزاده تکرار نشد دیگه

  2. شما چطور در اجاره خانه مشکل داری؟
    شما که در خیلی مسائل نظر میدی و در مورد یک فوت مشکوک علیه نظام مردمی اتهام زدی چطور در مورد جنایات قطعی صهیونیستای نکبت اسراییلی در کشتن هزاران انسان مظلوم؛ اطفال و زنان بی دفاع غزه فلسطین چرا نظری علیه اسراییل کودک کش و آمریکای جنایتکار و مزدوران پلیدشان، نظری ندادی؟!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *