عکسفوتبال ایران

عکس| حاشیه دربی ۱۰۲ پایتخت؛ کشف حجاب هواداران هنجارشکن پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس های منتشر شده از کشف حجاب تعدادی از هواداران هنجارشکن پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی در حاشیه دربی ۱۰۲ پایتخت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، پس از آنکه برای اولین بار در تاریخ شهرآوردهای پایتخت مجوز حضور بانوان در ورزشگاه صادر شد، تعداد انگشت شماری از تماشاگران در اقدامی هنجارشکنانه بدون حجاب مشاهده شدند.

عکس حاشیه دربی ۱۰۲ پایتخت؛ کشف حجاب هواداران هنجارشکن پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حاشیه دربی 102 پایتخت؛ کشف حجاب هواداران هنجارشکن پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی
عکس| حاشیه دربی 102 پایتخت؛ کشف حجاب هواداران هنجارشکن پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس وضعیت حجاب هواداران پرسپولیس و استقلال در دربی آذر ۱۴۰۲

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۶ دیدگاه ها

  1. خدمت دوستان ارزشی. قسمتی که به خانمها اختصاص داده شده بود ردیف بالاترین سکو ها بودند و کسی بالاتر از اونها نبوده که بخواد اونها رو دید بزنه. اون عوضی هم که از اینها عکس گرفته فاطی کماندو بوده که تونسته بره قاطی اونا شه و فرصت فیلم برداری نداشته چون هیچ مردی نمیتونست وارد قسمت خانمها بشه.
    پس لطفا شلوغش نکنید و هم تماشاگران و هم مراقبان آنها در جریان بوده اند و هیچوقت یه خانم که فوتبال دوست داره آتو بدست ج ا نمیده که دفعه بعد اونها رو راه ندن. ج ا تو هر سناریویی که برای پاپوش درست کردن برای مخالفینش اجرا کرده ناشیانه عمل کرده و آخرش لو رفته. از ارسال ماهواره از آمریکا برای مسجد مکی تا حادثه شاه چراغ و شیمیایی زدن تو مدارس.

    1. یدفه چارتا نظر موافق بی‌بندوباری پشت سر هم کامنت گذاشتن …جالبه… نظراتشون هم خیلی شبیه به هم هستش.بگذریم. پس این یکی هم که باسن و نمایش داده کار خودشونه ؟! عجب پس کار شماها دقیقا چیه؟ هر کی که لخت هم میشه میگین کار خودشونه. ینی زنهای شما با حجاب اسلامی میان بیرون و ز ز آ هم که شما شعارش و میدید کار خودشون بوده!! شگفتا. همشم میگی فاطی کماندو هر جا کامنت میزاری.

      1. ناشناس عزیز، خانواده بنده محجبه هستند و سالها تجربه به ما نشون داده که شما طرف حق نایستادیدو از مسلمانی اسمش رو بلد هستید، پانزده سال پیش بود که در مترو با چند دختر و پسر که تازه دوش رفته بودند و از خاطرات شب گذشته برای هم با صدای رسا تعریف می‌کردند دیدیم و مردان حاضر در واگن به آنها تذکر دادند و واقعا صدای مردم در آمد، تا من ایستگاه مورد نظر پیاده شدم و موقع برگشن سوار خط دیگر مترو شدم و باز همان‌ها را دیدم و باز هم مردم معترص بودند تا اینکه چند روز بعد راهپیمایی ارزشی ها بنام انصار برگزار شد و خواهان مبارزه با بد حجابی بودند بدین صورت عمل می‌کنند که اول با اباحه گری مزدوران و عوامل خودشان جامعه را آماده می‌کنند و بعد به بهانه ای برای مبارزه با بدحجابی پیدا کنند.
        اینهایی که در اعتراضات یا به قول شما اغتشاشات بانک آتش می‌زنند و به مسجد حمله می‌کنند با چشم خودم دیده ام که از عوامل جکومت هستند و با لباس یکرنگ در محل حاضرند تا اشتباهی دستگیر نشوند.
        بنده در دوان خدمت در بلوچستان خدمت کردم و زمان جنگ بود ی پاسگاه ژاندارمری بنام رمشک بود که هر از چند گاهی با آرپیجی بهش حمله می‌کردند، آخر سر معلوم شد که رئیس پاسگاه حق و حساب از قاچاقچق ها میگیره تا مواد رد بشن بعد به اشرار پیغام میده که فلان ساعت به پایگاه حمله کنید که البته تلفاتی نداشت تا کسی به فرمانده پاسگاه شک نکنه. بنده کاری به نظر دیگران ندارم ولی اینکه میگن از خودشونه حقیقت داره.

    2. بچه مزلف علی ۲۲۳۰۸ فیک اسم علی سایبر مروج بی حجابی، فاشیست کثیف مگه هرکی مخالف ه ر ز ه گری هست ارزشیه، ؟ یه موقع تهرونی های قدیم بهش می گفتن غیرتی مرد غیرتی البته تو احتمالا دهاتی هستی ، این دوران جوگیریت این چند ماهه از کشف حجابی با تصویب قانون جدید حجاب اگه تموم نشد اسم خودتو از مرد به زن فیک بذار ***

      1. ساسان جان الان مردم رو برای مبارزه با بدحجابی دعوت کنید و ببینید چند نفر میان اون موقع میفهمبید که غیر از مامور و سرباز کسی نیامده و شما در اقلیت هستید و به شما که کاسه داغ تر از اش هستید میگن ارزشی. در ضمن هرزه گری در تمام جوامع بشری نکوهش شده از سرخپوستان آمریکا گرفته تا قبایل آمازون و این در فطرت بشر است که دزدی، فاحشگی، دروغ و ریا همه جا منفور است. اگر قانون حجاب عملی شد شما اسم دختر رو خودت بزار و از بابت من هم خیالت راحت باشه.
        در ضمن کسی که منطق حالیشه هیچوقت فحاشی نمیکنه و حتما تحت فشار هستی که دری وری میگی.

    3. ناشناس به اسم دروغین علی
      خدمتت عارضم که حرف مفت نزن اگه اینجوری که تو میگی باشه، ج ا وحشتناک‌ترین حکومت دنیاست!! که میاد مردم و تو مکان زیارتی میکشه!! برو دنبال علایق خودت نظر ندی سنگین تری.

      1. شما که با هم بحث میکنید مردم یک سرزمین هستید باید در راستای پیشرفت همدیگر قدم بردارید باید دولت را مجبور کنید وضعیت اقتصادی را سامان دهد مشکلات را حل کند اختلاس گر را مجازات کند بی بندوباری را جمع کند به داد فقیرها برسد. خودتان به فکر خودتان نباشید کی به فکر شماست.

  2. فکر کردم چی شده🤣 همین شماها رسانه ها باعث بدبختی مردمین🤬 حالا فردا باز دیگه نمیذارند،بانوان برن استادیوم😢 حالا باز عکس بزار👊😭

  3. بلیط این مسابقات به افرادی خاص داده می‌شود و گزینشی است و کاری هم که اینها می‌کنند ربطی به فوتبال نداره و طرفداران اصلی فوتبال را راه نمی‌دهند.

  4. همه ی آزادی آزادی که میگفتن همین بود که هر چه بیشتر میتونن لخت باشن که بگن هر چه بیشتر مردها رو خر کردیم !! تازه براشون حصار گذاشتن که به مردها و جوان‌ها. نپَرن وگرنه که یه مرد سالم از ورزشگاه بیرون نمی اومد

  5. کسی که در نگاه اول عاشق میشه حداقل ۱۲ اختلال روانی داره شما که در نگاه اول فحش میدیدن دیگه ببینید چقدر کثیف هستید. معلومه مخالف رفتن خانوما به استادیوم بودید. اینم از ترس فیفا بود.

    1. از ترس این وضعیت بعضی بیجنبه ها مخالف بودن که همین شد و بیجنبه گی را تا تهش نشون دادن. بعدش آدمایی مثل تو فقط خوب حرف میزنن حتی از روانشناسی میگن و نظریه هم میدن و خودشون خووب میدونن از همه بیمارترن.

    2. اقا محمد فاز روشنفکری ورندار خدامیدونه امثال شما فقط واسه غریزتون طرفدار ازادی زنا هستین و شماها بیشترین اسیب روبه دخترا می زنید…شماها انقد خوشبختین که فقط دغدغتون آزادی و بی بندوباریه شماتورو خدا ساکت بشین و دم از کثیف بودن نزن

  6. باورکردنی نیست تاسف آوره، تا این حد دگرگونی و تغییر ظرف فقط چندماه!؟ سبقت گرفتن از بن سلمانه!!!؟؟؟ تا همین پارسال یه دختر عشق فوتبال مثل اون فیلم باید لباس پسرونه می پوشید و گریم ریش پسرونه می ذاشت می رفت با ترس و دلهره به استادیوم فوتبال، حتی جرئت کشف حجاب نداشت چه برسه به کشف مانتو، حالا علنی این زنان بعد خیابون و مترو و پاساژها و حتی بهشت زهرا حالا نوبت استادیوم هم شد به کجا چنین شتابان!!؟؟ اونم با تی شرت و کشف حجاب علنی!؟ مثل این دختر که چه عرض کنم زن طرفدار قرمز!!؟؟کلاهتون رو بالاتر بذارید از این ولنگاری ۱۳ ماهه

    1. ناشناس ۱۲،۴۷ بی وجود بی شرف، اگر فقط یه مدت قدم نحست رو در یکی از کشورهای خارجی می ذلشتی و چندصباحی در اون کشور خارجی زندگی می کردی به عقل نداشته بدون آی کیوت تفهیم می شد که نام قانون شکنان اون کشور مردم نمی باشد بلکه هنجارشکنان می باشد کودن بی سواد، روی یه عده ه ر زه کشف حجاب که حالا ویروسش عین کرونا تا ورزشگاه آزادی حتی داخلش هم بعد ۴۴ سال در ادامه مماشات منتشر شد رسیده ولی این وضعیت اینجوری ننی مونه ، بالاخره جناح دیگه مردم و خانواده های شهدا به این ولنگاری ۱۴ ماهه سکوت نمی کنه که روی دولت خاتمی هم سفید کردن

    2. ناشناس ۱۲،۴۷ بی وجود بی شرف، نام هنجارشنان ه ر ز ه اقلیت رو مردم نمی ذارن،، اگر فقط یه مدت قدم نحست رو در یکی از کشورهای خارجی می ذلشتی و چندصباحی در اون کشور خارجی زندگی می کردی به عقل نداشته بدون آی کیوت تفهیم می شد که نام قانون شکنان اون کشور مردم نمی باشد بلکه هنجارشکنان می باشد کودن بی سواد، روی یه عده ه ر زه کشف حجاب که حالا ویروسش عین کرونا تا ورزشگاه آزادی حتی داخلش هم بعد ۴۴ سال در ادامه مماشات منتشر شد و اقلیتن مردم اسمشون نیست، ه ر ز ه های هنجارشکنانه، ولی این وضعیت اینجوری ننی مونه ، بالاخره جناح دیگه مردم و خانواده های شهدا به این ولنگاری ۱۴ ماهه سکوت نمی کنه که روی دولت خاتمی هم سفید کردن

      1. شما اقلیت اکثریت را از کجا مشخص میکنی؟هنجارهای عصر حجری شما مال مردم نیست دقیقا فقط مال خودتون هستش و گروهای مثل خودتون مثل داعش و طالبان

    3. چای دبش سر جا خودش البته چای دبش محصول دولت روحانبه همونی که با وعده آزادی اومد جلو هااا یادت نره…بعدشم اختلاس چای دبش و بی حجابی هردوتاش فساده فساااد

      1. ساناز گرامی، تا کی میخواهید گند کاری خودتون رو گردن روحانی و خاتمی بندازید؟ همین جریان میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی و ریاست اژه‌ای در قوه قضاییه رخ داده و یه بدبخت مثل امیر منصور آریا رو اعدام می‌کنند تا قضیه مالیده شده و خودی‌ها متهم نشوند و اون دو میلیارد دلار صندوق ذخیره ارزی که برای کرونا اختصاص پیدا کرد و همون تو هوا یک و دویست اون ناپدید شد، آخرش هم یه مشت واکسن آشغال ساختند که دور انداختند.

  7. متاسفم دیگه برای مرددین هم آشکار شد اراده ای بالاتر در کاره این حجم از آزادی تفریط گونه برای زنان بی جنبه و عقده گشایی ایرانی این ۱۴ ماه، ورود منحوسشون بعد ۴۴ سال از بدو تاسیس نظام و کشف حجاب ویروس گونه ۱۴ ماه در ملاعام، فقط برای نسل سوخته ما ورود به ورزشگاه غدقن بود !!؟؟ دیگه ملت مومن و خانواده های شهدا رو با این نمایشهای تذکرهای نمایشی گاه به گاه و تریبونها صرفا جهت خالی نبودن عریضه، صرفا رسانه ای فریب ندهید،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *