منهای فوتبال

فیلم| ناراحتی رائفی پور از علی کریمی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ناراحتی علی اکبر رائفی پور از توهین زشت علی کریمی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی اکبر رائفی پور نظریه پرداز ایرانی در سخنرانی خود توهین علی کریمی را دنباله روی این سلبریتی از سعودی ها می داند.

فیلم ناراحتی رائفی پور از علی کریمی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش رائفی پور به توهین علی کریمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. اگه بچه یاسر عرفات نیستی چرا یه بار نیومدی بگی بابات کیه؟
    اگه راس میگی تست دی ان ای بده این حجم از شباهت غیر قابل انکاره

  2. آقای رائفی پور شما نباید از این حرفها ناراحت شوی، یاسر عرفات مرد بزرگی بود که نقطه ضعفش این بود که فقط برای ما تو جنگ طرف عراق رو گرفت و الا رهبر سازمان آزادیبخش فلسطین بود و در آخر مسمومش کردند، سرت رو بالا بگیر مرد باید قوی باشه.

  3. رایفی پودر کی هست و سوادش چقدر هست و چه کار مثبتی تو زندگیش انجام داده ؟!!!!!! به غیر از هزینه تراشیدن برای مردم و کشور

  4. کردار و گفتار و پندار نیک عاریایی یعنی همین 🤣🤣
    منتها خودشون از یادشون رفته که اجدادشون با محارم شون ازدواج میکردن

        1. مصطفی و ایسان. ما یه سوال کردیم که اگر آریایی خوب نیست شما اصل و نسب شما به کجا میخوره؟
          بچه پررو چرا دری وری میگی؟

    1. تو فکر می‌کنی قابیل چطوری بچه دارشد چند هزار سال پیش ازدواج با محارم رسم چند قبیله بود ولی این که شعار گفتار نیک کردار نیک پندار نیک روی ما تحت تو فشار آورده از بی فرهنگی تو است که چیزه بهتری برای جایگزینی این شعار نداری و مدام مثل مار به خودت می پیچی و پماد لازمی بسوز . ایران جاویدان است

      1. به میرسالار: ایران بعد از اسلام این همه دانشمند و فیلسوف و شاعر و عارف و بزرگان رو به خودش دیده، میتونی اسم یکی از بزرگان رو نام ببری که پیش از اسلام بوده؟

      2. به میرسالارخان مجوس: ایران قرن هاست که جزو ممالک اسلامی و شیعی است نکنه امثال تو از سلمان فارسی بیشتر میفهمن که غلط زیادی میکنن

        1. به ارسلان، قبل از اسلام ما و روم ابر قدرت دنیا بودیم، ناوگان جنگی دریایی داشتیم و مهد دانش بودیم ولی در حمله اعراب کتابخانه ها را سوزاندند و مملکت را غارت کرند. برو یکم تاریخ بخون که اینجا گند نزنی.

      3. به میرسالارشاه: فعلا که امثال تو دارن از ناحیه ماتحت فشار میخورن که نمیتونن ببینن اکثریت مردم ایران مسلمان و شیعه هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *