منهای فوتبال

عکس| حمله تند محمد بنا به دولت رئیسی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با انتشار عکس نوشته هایی در اینستاگرام با انتقاد شدید از دولت رئیسی به وزیر ورزش حمله تندی کرد.

در این تصویر که محمد بنا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر دعوتش به مراسم سده المپیک نوشت: در این مراسم نبودم کما اینکه اگر هم دعوت میشدم، قدم در چنین مجلسی نمی گذاشتم.

عکس حمله تند محمد بنا به دولت رئیسی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حمله تند محمد بنا به دولت رئیسی
عکس| حمله تند محمد بنا به دولت رئیسی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس حمله اینستاگرامی محمد بنا به وزیر ورزش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. این پیامی که می خوام بنویسم ربطی به ورزش نداره ولی به ۲ گروه اصلاح طلب و اصولگرا مربوط هست آقای روحانی انتخابات خبرگان شرکت کرد و رد صلاحیت شد ولی ایشان تاکید کرده که هنوز به شرکت در انتخابات اعتقاد داره حتی اگر رد صلاحیت شده باشه. سایت فرارو به شدت به ارزشی ها تازیده که شما خیلی خوشحال شدید حتی منتظر محاکمه ی او بودید همیشه وقتی کسی توسط مردم واقعی رای میاره شما باهاش لج میفتید خلاصه از این حرف های خاله زنکی، باید از این سایت انتقاد کنم و بگم میدان سیاست رو با مسائل خاله زنکی اشتباه گرفته مردم واقعی و غیر واقعی وجود نداره هر کس سلیقه ای داره وقتی سایت داخلی مردم رو تقسیم بندی میکنه از اپوزسیون چه توقعی دارید؟ خانه از پای بست ویران است/خواجه در بند نقش ایوان است. به یاد دارم زمانی که آقای مصباح یزدی راست گرا و آقای هاشمی رفسنجانی چپ گرا در انتخابات خبرگان شرکت کردند آقای هاشمی رفسنجانی رای آورد و آقای مصباح رد شد آقای مصباح یزدی بسیار حرفه ای و با مِتانَت با این موضوع برخورد کردند. ارزشی و غیر ارزشی نداریم دست از این حرف ها بردارید شما مردم رو هم متوهم کردید طرف فکر میکنه هر چه بی حجاب تر باشه بهش نمیگن ارزشی، انگار خودتون رو به سُخره گرفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *