منهای فوتبال

کنایه سنگین آذری جهرمی به دولت رئیسی؛ چرا آمران به معروف کتک خوردند؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ ماجرای مواجهه یگان ویژه با طرفداران حجاب مقابل نهاد ریاست جمهوری به یکی از پربحث ترین موضوعات در توییتر تبدیل شد.

محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به ماجرای کتک خوردن آمران به معروف حجاب نوشت: «این صحیح نیست که اگر مخالفان وضع حجاب در جامعه، با مردم درگیر شوند، تشویق شوند و غیور دینی و آمر به معروف خوانده شوند و اگر به دولت معترض شدند و جلوی نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند، یاغی محسوب شوند و کتک بخورند.

ای کاش دولت محرومان که در عمل حق محرومان را با پرداخت یارانه هر نفر بیست میلیون تومان به توریستهای ترکیه میدهد، حداقل با طرفداران دو آتیشه و روزه دار خودش اینطور برخورد نکند.»

کنایه سنگین آذری جهرمی به دولت رئیسی؛ چرا آمران به معروف کتک خوردند؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

پست آذری جهرمی درباره مواجهه یگان ویژه با طرفداران حجاب

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴۲ دیدگاه ها

  1. به نظرتون این که یه عده ای خودشون خودجوش و بدون مجوز بیان ….بعد هم درگیری و …مشکوک نیست؟ اینها چرا قبل از انتخابات خود جوش نیومدند اعتراض؟ چرا بعد از اینکه حرف و حدیث های جریمه های ۳ میلیون تومانی تیتر اول اخبار شد اومدند بیرون؟ توجه کردید بعد از اتمام انتخابات دوباره درگیری های بین بدحجاب ها و طرفداران حجاب تیتر روزنامه ها شده؟ چرا با مردم صادق نیستید ؟ اون از انتخاباتتون که حتی با همون آدم هایی که اومدند و رای دادند صادق نبودید و نمونه اش انتخابات اهواز بود ، اون هم از تایید صلاحیت بعضی نامزدها که عجیب بود و عجیب تر اینکه رای هم آوردند . همین امروز توخبرها خوندم که پست مدیریتی رو فکر کنم نوشته بود ۴ میلیارد تومن می خرن!!! فکر کن یکی بیاد پول بده که مدیر یک جایی بشه 🤔🤔🤔 خوب این که خیلی واضح و روشنه که برای چی می خواد مدیر بشه .یه عده هم برای مسئول شدن تظاهر به دینداری می کنند و …اونقدر درد هست که آدم یا باید کور باشه که نبینه یا اینکه منافعش در ندیدن باشه .

    1. جناب جهرمی! زمانی که که میتونستی بر فضای مجازی مثل دیگر کشورها با چارچوب و قوانینی نظارت کنید اما رها کردی نتیجش گندی شد که به این آسونی نمیشه جمعش کرد!

  2. باید هرچه سریعتر جریمه بی حجاب ها به قانون تبدیل شود البته با توجه به اینکه بی حجاب های پتیاره(من یک سلیطه ام) از قشر ثروتمند جامعه هستند مبلغ جریمه میبایست از ده میلیون تومان شروع شود

  3. من نه مخالف حجابم و نه موافق حجاب، به نظر من این که چه کسی میخواد با حجاب باشه و چه کسی میخواد بی‌حجاب باشه رو باید به عهده ی خود افراد جامعه گذاشت تا هر کسی به انتخاب خودش زندگی کنه، شما فرض کنید که یک دختر جوان دوست داره که بدون حجاب در جامعه حضور داشته باشه، اما به دلیل مخالفت خانواده به اجبار روسری میزاره و با حجاب میاد بیرون در صورتی که هیچ اعتقادی به این حجاب نداره، حالا یه پسر جوان هم که اتفاقا موافق حجاب هست این دختر رو می بینه و عاشقش میشه و نهایتا ازدواج می‌کنند!! دختر هم به این امید داره که وقتی به سر زندگی مشترک خودش رفت و مستقل شد حجابش رو برداره! همین امر باعث میشه که زندگی این دونفر به مشکل بخورن و از هم جدا بشن!! پس آیا بهتر نیست که اینها از روز اول با اعتقادات واقعی خودشون بیرون بیان که هر جوونی بتونه همسر آینده ی خودش رو با شناخت کامل انتخاب کنه و زندگی های کمتری هم از هم پاشیده بشن؟؟؟ چه اشکالی داره که هر کسی خود واقعیش باشه نه اون چیزی که ازش میخوان!!؟؟ مهم باطن و درون انسان ها هست که باید تمیز و سالم باشه!!! وگرنه اگر حجاب رو ملاک درستی آدم ها قرار بدیم که هر آدم خلاف کار میتونه خودش رو پشت حجاب قایم کنه و از این حجاب سوءاستفاده کنه!!

    1. خسته نشدی ؟ هرجامعه ای قوانینی داردالبته بابی حجابی مخالف نیستم اماماجنبه نداریم.بی حجابی سکس نیست.والله درخیابان خانمی درشیراز دیدم فقط وفقط شورت تنش بودوعا بران گیچ ومنگ”خیابان رابالب ساحل اشتباه گرفته یاباجزایرقناری وهاوایی “جامعه ایران دهه ۵۰هم سکس نبود.ا مااقاجواد چرااززمانی که وزیرشدی د یگریک سربه ماکارگرهمکارهای اسبقت سرنمیزنی.به یادقبل ازوزارت سرمید ان شهداجهرم باهم کارگری روزمزدمیر فتیم یادته”شنیدم خانه های ویلایی مجهز۳۰۰چهارصدمیلیاردی بهت دادند وازمردم درشهرکی جداشدید.جون ننه تون یه سربیامیدون شهدا.الان د ستمزدهامیلیونی شده بیا.منتظرتیم باهم بریم لیموچیدن توباغ پیمان” هم محلی بودیم همسایه”

  4. بله آقای وزیر اسبق
    این وضعیت دقیقا نتیجه اقدامات شاز شما در دوران طلایی دولت مطبوعتان به ریاست جناب فریدون هست.
    همه نگرانی‌های جامعه فهیم از وضعیت فضای مجازی به شما اثر نکرد. و این شد که کردید.
    اما بدانید کشتی که سوراخ کردید خودتان هم سوار آنید. یک روزی یقه شما و زن و بچه تان نیز بدست هنجارشکنان خواهد افتاد آنروز دیدنی هستید…

  5. نون به نرخ روز خور.
    همین امثال تو که شکم هاتون از مال حروم پر شده باعً شدید که به خاطر یه مشت سلیطه و بی غیرت با مردهای باغیرت و زنان عفیفه تعرض بشه. خدا لعنتتون کنه.

        1. آفتابه بر داشتم به اسلامی که به زور شمشیر بخواد مردم را مسلمان کند قربان یهود مسحیت که دست به تيغ نیستند مس آلمان نه مسلمان

  6. می‌دونی برای چی بی حیایی و فقر اقتصادی و اعتقادی در جامعه پدیدار شد وزیرک ؟!
    از اوس حسن بپرس که هفده سال با پاسپورت حسن فریدون به انگلیس رفت و آمد داشته .

    1. اولا به جناب آذری جهرمی ربطی ندارد که ما از دوست کتک خوردیم . روی یخ هم نوشتیم .
      دوم اگر عوامل دشمن تا خود قدرت نفوذ کرده .دولت آیا وقت حجامت نرسیده .
      در ضمن دستور کار توسعه شیطان بزرگ پایدار نخواهد شد اگر آقای رییس جمهور گوشش به حرف رهبری باشد .
      مردم بدانید ضمانت خوشبختی گوش به حرف رهبری بودن است .

    2. من نوکر اوس حسن هم هستم ولی من از ۴ سال اول ریاست جمهوری اوس حسن فهمیدم این آقا خیلی کشور رو معطل غربی ها میکنه خیلی برنامه داشت ولی غربی ها باهاش همکاری نکردند و هیچی که هیچی. امیدوارم هرکس دیگه ای که رئیس جمهور میشه دست مردم رو در پوست گردو نزاره. به امید روز های بهتر.

  7. خاله زهرا به آقای مرادی گفته ناراحتی جمع کن برو پیش برادران طالبانت وضع همینه حالا بزار تابستان بیاد. تابستون بیاد می خوای چیکار کنی خاله زهرا؟!!! ماه رمضان هست از ته قلبت نماز بخون روزه بگیر دعا کن خدا به راه راست هدایتت کنه مطمئن باش حجابت هم درست میشه.

  8. آقای دکتر …
    هنگام وزارت شما حس خوبی به شما داشتم و بین وزرای دولت قبل ارادتی فقط به شما داشتم .
    ولی الان سخت پشیمانم ،
    آقای دکتر .‌‌‌‌……
    شاید روزی برسد ناهی از منکر بجای کتک خوردن کشته هم بشود آیا شما در عملشان شک خواهید کرد ،

    1. میگم جوادازمجیدی چه خبر؟؟بهترهست بامجیدی کل کل کنی .مثل دوران وزارتت”وزیرارتباطات بودی یاوزیرفوتبال پرسپولیس ا ستقلال؟”خلاصه زیادحرف بزنی مجیدی میفرستم سراغت “”خلاصه حیثیت دولت ووزیران رابرباددادی با کل کل کردن بامجیدی اماراتی”دراصل خودش وخانمش اماراتی هستندچند مدت درتهران بود مثل توشدتهرانی “

  9. باید در هر روز و هر لحظه، از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم. اینطور نیست فقط ۴۵ سال پیش یه بار انقلاب کرده باشیم و تموم شده باشه. اگه یک لحظه غفلت کنیم، بی‌حجابی و هنجار شکنی، کل جامعه رو می‌گیره. رسانه‌ها و سایت‌هامون که کلا دست اصلاح طلبای حامی هنجار شکنیه. یه عده معترض که ظاهرا حتی راه خیابون رو هم نبسته بودن و فقط در راستای ارزش‌های نظام اسلامی شعار میدادن هم اینطور سرکوب میشن. نباید بذاریم اراذل بر ما مسلط بشن. لعنت به مسئولینی که از این اوضاع بی‌بند و باری حمایـت میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *