منهای فوتبال

عکس| برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج ۷۰۰ میلیون تومان!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس های منتشر شده از برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج ۷۰۰ میلیون تومان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصاویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، برپایی مراسم ازدواج سگ های خانگی با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان توسط بلاگرها جنجال به پا کرد.

عکس برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج ۷۰۰ میلیون تومان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج 700 میلیون تومان!
عکس| برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج 700 میلیون تومان!
عکس| برگزاری مراسم عروسی برای سگ ها با خرج 700 میلیون تومان!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس های عروسی ۷۰۰ میلیونی سگ ها

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. آرامش یه بار میگی بابک یه بار محمد الان هم سالار دنبال قاتل بروسلی میگردی من با ناشناس وارد میشم پیام می‌زارم البته سالار یادمه می‌گفت کارگره و شما میگفتید منافقه هاهاهاهاها اینها را ول کن جواب ما را بده مصطفی که فرار کرد

    1. من اینجام همکار عزیز
      بنده شما را از ماه ها قبل میشناسم بالای شصت سال سن داری و میگفتی در پایگاه بسیج خدمت میکردم جبهه رفتم و هم اکنون از حکومت به دلایلی ناراضی هستم اوایل بنده را به خاطر داستان های واقعی که تعریف کردم تشویق به نویسندگی کردی بعضی موارد را هم دروغ دانستی اوایل با اسم محمد پیام می نوشتی و با احترام از مخاطب تشکر میکردی و متاسفانه بنده شما را با محمد نادان (بابک قدیم) اشتباه می‌گرفتم خلاصه عذرخواهی میکنم شما همان آقا محمد گل گلاب تاج سر هستی
      بفرمایید چه سئوالی داری تا شما را مثل دیگران با فلسفیات ناب خود به راه راست هدایت کنم 😂

    2. بابک که پسرم هست با اسم محمد هم پیام میده البته یک جنوبی هم بود با اسم محمد پیام میداد سالار هم گفت با اسم ناشناس پیام میده دیگه شما رو نمیدونم کی هستید جوابم همون بود که گفتم.

    3. محمد مگه من گفتم ع؛ ,ن -م که تو گفتی منم؟ تو که حرف حساب حالیت نمیشه من بخوام با تو قشنگ حرف بزنم باید با تو به زبان خودت صحبت کرد تو منطق نداری غر میزنی زر میزنی خودتحقیر و غربگدایی می‌کنی فحش میدی متلک می‌ندازی از کثافت های فراری و ک..هاحمایت میکنی از فحشا و لخت شدن زن و ناموس خودت و دیگران حمایت میکنی آیا این از خصوصیات یه آدم گشاد بی غیرت مثل تو نیست؟ هر چی هم حرف حساب بزنی آخر از بی رگی و بی غیرتی کار دست خودت میدی دلم میخواد چنان بچلونم درت تا قشنگتر به زندگی نگاه کنی و قشنگ حرف بزنی تا منم با تو درست صحبت کنم

  2. خانم آرامش تو قبل از اینکه حرف بزنی فکر نمیکنی و این کار تو را خراب می‌کنه من یک کارگرم حقوقم را از دولت میگیرم همسایه من یک پیر زنه که سه تا دختر دم بخت که سرپرستی ندارند و کاملآ زیر خط فقر هستند مثل خیلی های دیگه اون سگ بازه چرا باید به من کمک کنه اصلأ وظیفه نداره شما دولت را ول کردی چسبیدی به سگ بازها من یک بار دیگه به کارگران اعلام میکنم بعداز عید حقوق کارگران را ده میلیون تومان تعیین کردند اما قیمتها بسیار افزایش پیدا می‌کنه و شما دوباره مثل سالهای گذشته شرمنده بچه هاتون خواهید شد به نماینده کارگران فشار بیارید تا قبول نکنه این حق شماست و از هیچ قدرتی نترسید اگر گرفتید که هیچ اگر نگیرید مثل برده باید کار کنید

    1. سلام آقا سالار یه مدت نبودی یادم افتاد که گفتی با اسم ناشناس پیام می دهی، در قرآن آمده خداوند در مال ثروتمند ها سهم فقیر ها رو هم گذاشته ثروتمند های یک جامعه باید احساس مسئولیت کنند.

  3. الان میگن تو دوباره اومدی از ثروتمند ها بد بگی این ها که اینقدر پول دارند و وقت دارند چرا بخشی از پول و وقت رو صرف مردم کم برخوردار نمی کنند؟ به خدا این رفتار ها درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *